Hvor køber I skjorter
Petr Mac Skrev:Hehe, vi er nogle der får dem til inkøbspris. HOST, HOST**

Ure?
Svar
Fede skjorter med fede farver. Pifter virkelig et jakkesæt op, med stærke farver.

Så hjælper det også at blive ekspederet af Vicky som er en skønhed.

Torben
Svar
Hej

Det er sjovt med mærket Eterna det er både ure og skjorter, og de har absolut intet med hinanden af at gøre.

MVH Peter
Svar
Eton - ingen over, ingen ved siden af! Icon_e_biggrin

/U.
Svar
Jeg har prøvet disse Eterna skjorter (Strygefrie) og de er ok - og prisen er god for Eterna skjorter....

[url]"http://www.pm-shoppen.dk/group.asp?group=11">http://www.pm-shoppen.dk/group.asp?group=11[/url]

Jeg må dog indrømme at jeg denne gang lige faldt over 2 Morgan skjorter for 300,00 kr også strygefri - og dem har jeg også haft tidligere og været tilfreds med, så det blev 4 af dem.

Jeg har også prøver væsentlig dyrere skjorter, men synes egentlig ikke der er nogen forskel! Eton bla.

Måske er det fordi jeg vil have dem strygefri, at jeg ikke rigtig kan konstatere nogen særlig forskel?

vh Baun
Svar
Lidt ærgeligt at mit andet indlæg handler om skjorter og ikke om mit kommende ur Icon_rolleyes
Ná, men jeg har både Eterna og Stenströms skjorter og jeg kan klart bedre lide Stenströms. Lækkert materiale, gode syninger og bedre pasform end Eterna. Jeg har på det sidste dog haft et godt øje til Eton og Ralph Lauren, men nu må vi se...
Bottomline - jeg anbefaler Stenströms.
Svar
Færingen Skrev:og bedre pasform

Icon_razz Jeg vil jo tro det kommer an på hvordan man ser ur - stor, lille, tyk, tynd....

Eller er jeg gal på den - er der skjorter som generelt kan siges at have "bedre pasform"??

Jeg mener spørgsmålet alvorligt, hvis nogen skulle være i tvivl.

vh Baun
Svar
Ha ha, god pointe Baun Icon_e_biggrin
Det jeg mente var, at de skjorter jeg har prøvet fra Eterna måske var lidt for "vide" i det. Stenströms har nogle muligheder for hver skjorte, så som classic, fitted body og slim line. Eterna har muligvis lignende muligheder.
Svar
Hugo B skjorter er iflg. mine erfaringer ikke særligt gode. Jeg har gode erfaringer med Ermenegildo Zegna (no surprise) og faktisk selv ret billige Tiger of Sweden (der jo bare er et modemærke). Det er lige før Tiger skjorterne holder sig pænere end Zegna efter et års tid. Hum...

Brioni og diverse håndlavede skjorter er også lækre, men jeg passer ikke godt nok på mine ting til at det kan betale sig.

Mvh Morgan
Svar
Jeg er selv en slimfit fyr - altså jeg vil gerne have min skjorter i slimfit. Icon_e_wink

Hader når de føles (og ser ud!) som store telte - sjusk Icon_exclaim

Har netop købt to Eterna skjorter, redline og de er virkelig lækker kvalitet.

Ellers synes jeg faktisk også at kvaliteten hos Selected er ret god og de koster egentlig ikke alverden. Så selvom det ikke er et "fornemt" mærke, så er kvaliteten ret høj.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)