Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Godt valg og stort tillykke du rige mand
•
Svar: 524
Tråde: 50
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Tillykke med dit nye ur, det er flot! Originalt tritium på skive, visere og lynette perlen. Ærgeligt cyklopen er fjernet, men omvendt så ser er faktisk rigtig godt ud. Jeg ville nok se om jeg kunne anskaffe mig et originalt glas med cyklop, men jeg er ikke sikker på at jeg ville skifte det nuværende ud
Kassen ser heller ikke overpoleret ud. Hvordan er lænkens stand?
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det er da flot Benny.
En super klassiker, som enhver urtosse må erkende fylder rigtig meget i urhistorien....
Den og så Omega Speedmaster, må vel næsten være ligeværdige konkurenter til at bære titlen:
Verdens mest betydningsfulde armbåndsur
og du har dem begge!
vh Baun
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Baun Skrev:Det er da flot Benny.
En super klassiker, som enhver urtosse må erkende fylder rigtig meget i urhistorien....
Den og så Omega Speedmaster, må vel næsten være ligeværdige konkurenter til at bære titlen:
Verdens mest betydningsfulde armbåndsur
og du har dem begge!
vh Baun
Hej Baun.
Der må jeg desværre rette dig; Speedmasteren måtte jeg af med i forbindelse med erhvervelsen af Sub én.
Pengene gror heller ikke på træerne her på Frederiksberg, ihvertfald ikke for en stakkels offentlig ansat som mig.
Rig er jeg desværre ikke John, ihvertfald ikke i økonomisk henseende
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Du har ikke skilt dig af med den flotte Speedy
Og da slet ikke uden at fortælle det
Men så kommer der en anden heldig Speedy-ejer!
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
GTwatch Skrev:Du har ikke skilt dig af med den flotte Speedy
Og da slet ikke uden at fortælle det
Men så kommer der en anden heldig Speedy-ejer!
Vi har jo kun tingene til låns, og så er det jo sjovt at prøve noget forskelligt. Sådan her jeg det ihvertfald. Jeg har ikke haft et ur endnu hvor jeg har tænkt at det skiller jeg mig ALDRIG af med.
Ahh, der er jo lige morgengaven fra fruen, men det har nok noget med husfreden at gøre!
•