31-12-2011, 02:40 PM
Joepete Skrev:........super præstation, at Seiko formår at lave inhouse værker HELE vejen igennem deres linie, og altså spænder fra billige (men stadig) inhouse værker til de helt dyre (stadig) inhouse værker.Jeg tror netop at det er problemet, (som tidligere nævnt)
Ingen tvivl om at det er en fin præstation, at det er 100% inhouse - også de billige modeller. (faktisk ret cool, når man tænker over det)
Men at de sælger så billige modeller, devaluere altså mærket for dem der vil have luksus.
Nu snakker vi om de 99.9% af befolkningen, der har et normalt forhold til ure og ikke os tosser
Køber du et ur, hvor signalværdi også spiller en rolle, hjælper det ikke noget at man kan købe et ur med samme mærke på til "ingen" penge.
Iblandt urtosser, er der vel egentlig rimelig respekt for deres generelle præstation
Personligt har jeg masser af respekt for Seiko og kunne sagtens se mig selv med en af deres "bedre" modeller.
Men da brandværdi også betyder noget for mig, er der andre der står højere på listen.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)