Hvilken Sportsmodel?
#11
...her har du så en 1665'er med plexiglas. Hvis du går efter en ældre Rolex i de tre modeler du nævner (og her taler vi typisk om 70'erne) har de de karakteristiske og eftertragtede kendetegn så som plexiglas, mat skive (ej blank) og tritium time markører (som typisk vil være creme farvet/beige).

İmage

İmage

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#12
Ja John jeg skylder vist efterhånden Peter lidt på den konto. Han fik uret ind til service og det blev så mit efter masser af tålmodighed og mange tlf opkald.

For at finde de gode handler kræver det tre ting. Kendskab til ure/priser, beslutsomhed/tålmodighed og så "lidt" cash. Desuden skader det ikke at have lidt jydegener i sig Icon_e_wink Mine erfaringer er at sælgeren ofte er mere medgørlig, hvis beslutsom og man ikke stiller for mange spørgsmål. Skal man have en masse billeder, historie og betænkningstid bakker de tit ud. Ved også Peter ikke gider alt den væven når han ringer med et ur og kunden står i butikken og venter på svar. Så er det bare at slå til. Her er det så en fordel at jeg kender Peter, så hans beskrivelse er ofte bedre end billeder.

De gl. plexi Rolex har meget mere charme end de nye safir modeller. Desuden ser man dem ikke så ofte og spotter man et, ved man at ejeren ikke bare har købt det første og bedste Rolex fra nyt hos den lokale AD, men faktisk sat sig lidt ind i sagerne.

Plexi bliver let ridset men det er lige så let at polere op igen. Så ikke den store ulempe i mine øjne.

Super flot 1665 i øvrigt Klaus. Så er det bare lige på jagt efter et tritium indlæg Icon_e_wink

/Mads
Svar
#13
...ja sådan et indlæg kan du vel hurtigt skaffe til mig Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#14
Alt kan skaffes. Det er blot et spørgsmål om pris Icon_e_wink Men priserne kan også blive for fantasi agtige. Jeg mangler selv et til mit great white Icon_cry

/Mads
Svar
#15
Hej

Der kan jeg kun sige at hvis jeg ringer til Mads og siger at jeg har et Rolex vintage sport på hånden, til en angiven pris, og at han ønsker den i hans samling, ligger der næste morgen en bankcheck på beløbet, uden at han har set uret, så der kan jeg kun takke Mads for hans troværdig på mig.

MVH Peter
Svar
#16
Peter til de priser div. sjældne vintage Rolex går for i din butik kræver det hverken betænkningstid eller billeder Icon_e_wink

Jeg venter fortsat på et manuel Daytona og et Milgauss Icon_cool Gerne i samme prisleje som den DRSD Icon_e_surprised

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: