Ny SUB 116610?
#1
Hej - faldt lige over dette billede på nettet... Icon_e_surprised

Højst sandsynligt en eller ander der har leget lidt med photoshop Icon_question

İmage

Jeg håber at den nye sub bliver lidt mere rå i stedet for bare en 2007 GMT med anden dial og bezel... Icon_e_confused

Thorkild
Svar
#2
Billedet er en fantontegning af hvordan en realistisk 116610 kommer til at se ud. Tror ikke det er helt ved siden af, lige pånær lænken som nok forbliver helt mat. Det vildeste de kunne finde på er at skrive Submariner med grøn eller noget i den stil. Så tror du kommer til at kigge langt efter de vilde "udskejelser"...

/Mads
Svar
#3
Ok - håber du får ret mht. lænken - det er nok den jeg synes vil ser lidt for "fin" ud på billedet...

/T
Svar
#4
Hej

Efter hvad jeg har hørt er fantomtegningen måske virkelighed, efter den næste baselmesse, det vil sige at 16610 LV udgår.

MVH Peter
Svar
#5
Tja mon ikke det nuværende 16610 afløses af noget a la det på billedet i form af ref. 116610 og det nuværende 16610 LV udgår 100 %. Godt nok har det været en stor succes, men uret er trods alt ment som en 50th anni for sub´en og det er da vist for længst fejret. Men spændende at se om der kommer en 116610 LV. Gør der ikke kommer vi til at se samlere slås om dem der findes og sikkert heftige prisstigninger på brugte LV´er. Men lad os nu se hvad der sker. En ting er dog sikkert. LV´en fortsætter næppe i sin nuværende form længe endnu og ingen tvivl om at der i fremtiden vil blive rift om Kermitterne... Icon_e_wink

/Mads
Svar
#6
Hej

Til alle Rolex elskere skynd jer at få købt en 16610 LV inden at den stiger alt for meget i værdi, bare mit gæt for en fremtidig værdistigning.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
#7
...til at analysere hvilke små variationer der har været og vælge den meste sjældne Icon_e_surprised
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#8
Ja eller hvis man virkeligt tror på det (og det kan jo sagtens være sandt) - købe en sprit ny og lade den blive i æsken i 20 år inden man igen gør noget ved den. Måske en meget god investering, men det fylder jo lidt mere end aktier i depot - og jeg vil gå med mine ure/investeringer.
Der skal da givet være nogen som gør det, som med vin og meget andet der også fylder Icon_e_smile
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#9
Med 16520 Daytona'en skal du blot have én af de sidste fra '98-'99 for at kunne tjene på den.
mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#10
Uvidende er jeg om Daytona, men gætter jeg ret på at det er lige der Zenith værkerne udgår fra Daytona?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: