Kavalkade -Constellation
WAU viser det betaler sig at søge videre. Super Per
vf
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Her er et par dejlige Constellation's!

Først en '67'er Pie Pan, guld på stål med cal. 551 og 8 kantet krone.

İmage

Og her en model '1995' med quartz hjerte og 18k half-bar. Dette er mit første Omega ur, som jeg nyder at bruge.

İmage
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
Svar
Flotte ure og flotte billeder...

Også dejligt at se en Constellation fra nyere tid....

I det hele taget kunne det være sjovt hvis der blev postet billeder af Constellations fra 70 80 og 90'erne også.

Tom, du skulle komme med dine ure til mit åbent hus på lørdag, jeg ville gerne gense "mit" 30 mm - den savner jeg faktisk!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Flotte ure og flotte billeder...

Tom, du skulle komme med dine ure til mit åbent hus på lørdag, jeg ville gerne gense "mit" 30 mm - den savner jeg faktisk!

vh Baun

... skal desværre til fest... sorry. Men jeg må ha' den med forbi en anden god gang.

--
Tom
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
Svar
Jeg solgte min stål Constellation Cushion.... men manglede den så meget at jeg har købt en anden. jeg kunne ikke undvære den:

Cal. 564 med nr 3305xxxx hvilket daterer den til 1971 og det er det højeste nr jeg nogensinde har set på en cal. 564!

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

vh Baun
Svar
Super flotte billeder. Jeg er ikke til cushion i det store hele, men synes også netop i constellation er den lækker. Fåes hvist både som rent stå, stål med "knubbet" hvidguldslünette og som hvid guld (i "stål farverne"

Sjov skive - ikke textureret vel, men nærmest sådan børstet - lidt på skrå - er det rigtigt set?

vh
Besøg min blog om ure!
Svar
og heller ikke honeycomp

Noget med "silvered satined original Dial" kalder Joseph skiven og det lyder jo meget rigtigt.

vh Baun
Svar
Baun Skrev:og heller ikke honeycomp

Noget med "silvered satined original Dial" kalder Joseph skiven og det lyder jo meget rigtigt.

vh Baun
Yep da
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Baun!

Kommer cushionen fra Bjarne Vork? I så fald kender jeg til dens historie, da den har været min. Jeg har købt den på EBAY for 195 USD. for nogle år siden. Det er et meget smukt ur i super stand.

Peter
Svar
Der er da lige derfra jeg har den....

Hvis du har mere historie og evt. papir er jeg den glade modtaget.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)