GMT 2 udgået
#1
Er den nuværende 16710 model udgået og erstattet af 116710LN modellen? Hvad koster 116710LN i butikken og er den til at få fat på?

Mvh. Frede
Ethvert Rolex klarer en bumsetur i alperne
Svar
#2
Yes den gl. 16710 er udgået og det nye 116710 koster vist 46.500 kr. så vidt jeg lige husker. Den er til at få fingre i men ligger nok næppe i alle AD´s vinduer. Men der er faktisk mange til salg til vejl. udsalgspris på brugtmarkedet.

/Mads
Svar
#3
hvad er forskellen på den udgået model og den nye model?
/Lex

Omega Seamaster Planet Ocean (2200.50.00)
Omega Speedmaster Broad Arrow (3551.20.00)
Omega Seamaster GMT (2234.50.00)
Sinn 903 (903 st)
Certina DS first 200M
Svar
#4
lex Skrev:hvad er forskellen på den udgået model og den nye model?

Her er lidt du måske kan bruge:
[url]"http://www.rolexreferencepage.com/newgmt/newgmtii.html">http://www.rolexreferencepage.com/newgmt/newgmtii.html[/url]

Den ser superlækker ud den nye GMTII i mine øjne.

Mvh. Martin
Svar
#5
Den koster 42.300

Søren
Svar
#6
Der er temmelig stor forskel på de to modeller og jeg syntes faktisk også ganske godt om det nye GMT. Der er sket nogle fornuftige opdateringer så de ekstra 7-8 k er giver fornuftigt ud.

Sorry mht. prisen. Balleby har ret. Det var ikke i 46 k lejet men i 42 k lejet det nye lå Icon_redface

/Mads
Svar
#7
Jeg var forbi Klarlund i dag og fik bla. lov til at se den nye GMT. Puha, den er sgu lækker! Den nye krans, maxi skiven og den væsentlig forbedrede lås og lænke fik mif virkelig til at overveje om jeg skulle begynde at sparre op til netop den model Icon_e_biggrin
Svar
#8
Larzovic Skrev:Jeg var forbi Klarlund i dag og fik bla. lov til at se den nye GMT. Puha, den er sgu lækker! Den nye krans, maxi skiven og den væsentlig forbedrede lås og lænke fik mif virkelig til at overveje om jeg skulle begynde at sparre op til netop den model Icon_e_biggrin

Jeg har endnu ikke fundet ud af om jeg er til maxi skive, men de andre to ting er virkeligt også noget der lokker mig.

Men der er nu mange andre ure, som ville være sjovere at have udover min Sub, end netop denne GMT II.

Mvh. Martin
Svar
#9
For de interesserede sagde de iøvrigt også, at de forventede, at der snart kom opdateringer på Sub og SD. Lige præcis hvad der bliver ændret vidste de intet om, men et kvalificeret gæt fra deres side er, at det bliver nogenlunde det som GMT'en fik...

Det er noget jeg glæder mig til Icon_e_biggrin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)