Svar: 372
Tråde: 30
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
jeg har en kunde, der gerne vil sælge sit rolex GMT-MASTER II i stål (pepsi). uret er NIB med alle papirer.
da jeg ikke ved ret meget om rolex, lovede jeg ham at forhøre mig herinde om prisen han kan få for det.
er der nogen der har nogen bud?
klaus
•
Svar: 453
Tråde: 36
Er det NIB med eksisterende garanti?
Eller hvor gammelt er det?
Hvis det er mint NIB dog uden beskyttelsestape osv, så vil jeg mene at man skal ramme et sted i omegnen omkring 26.500 kr. (25.000-28.000 måske?).
Nogen der har et mere kvalificeret bud?
Dette bud sætter jeg med forventning om at uret ikke trænger det mindste til service og nærmest er ubrugt og stort set eller helt er uden overfladiske ridser. Og formentlig også en model med SEL-lænke og uden stifthuller. Jeg regnede dog med der formentlig ikke var garanti eller kun en kort periode tilbage med garanti.
Jeg er spændt på at høre fra andre om jeg har ramt nogenlunde rigtigt.
Mvh. Martin
•
mhca Skrev:Er det NIB med eksisterende garanti?
Eller hvor gammelt er det?
Hvis det er mint NIB dog uden beskyttelsestape osv, så vil jeg mene at man skal ramme et sted i omegnen omkring 26.500 kr. (25.000-28.000 måske?).
Nogen der har et mere kvalificeret bud?
Dette bud sætter jeg med forventning om at uret ikke trænger det mindste til service og nærmest er ubrugt og stort set eller helt er uden overfladiske ridser. Og formentlig også en model med SEL-lænke og uden stifthuller. Jeg regnede dog med der formentlig ikke var garanti eller kun en kort periode tilbage med garanti.
Jeg er spændt på at høre fra andre om jeg har ramt nogenlunde rigtigt.
Mvh. Martin
det er fuldstændig ubrugt, men jeg ved faktisk ikke hvor gammelt det er. jeg vil mene max 2 år. det har stadig det grønne beskyttelsestape.
hvad kostede sån en fra ny?
•
Svar: 720
Tråde: 122
mener at den koster ca 34500 for ny
der er et tilsalg her på siden for 28900 det er helt nyt
så prisen er vel 24500 til 28000
•
Morten Bekker Skrev:mener at den koster ca 34500 for ny
der er et tilsalg her på siden for 28900 det er helt nyt
så prisen er vel 24500 til 28000
ok! tak for det!
så siger jeg til ham, det kan sælges for 27.000.
klaus
•
Svar: 453
Tråde: 36
klaus Skrev:det er fuldstændig ubrugt, men jeg ved faktisk ikke hvor gammelt det er. jeg vil mene max 2 år. det har stadig det grønne beskyttelsestape.
hvad kostede sån en fra ny?
[url]"http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=3247">http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=3247[/url]
Kostede 32.500 kr. i oktober 2006 og førhen, og steg sidenhen til 34.200 kr.
Hvis der ikke er meget garanti eller slet intet, så er 28.000 kr. måske for meget. Men 27.000 kr. kan nok gå an.
Det kan også have lidt at sige om uret er købt hos Klarlund eller om det er købt i udlandet. Hvor meget tør jeg ikke sige.
Men sig du bare 27.000 kr. til ham og gør opmærksom på at det godt kan være han må give et lille afslag.
Mvh. Martin
•