Hjælp til besøg hos Klarlund
Jeg er brændt varm på Klarlunds nye model i deres eget navn. "Desværre" er jeg bosat i Århus og har derfor lidt besvær med, bare lige at droppe forbi og se uret inden evt. køb.
SÅ.... hvis nogen herinde alligevel skal forbi Klarlund i de kommende dage, kunne det være at vedkommede vil se, føle og måske høre lidt nærmere om uret ?
Og hvis så jeg kunne få en god beskrivelse af uret, er det måske lidt nemmere for mig at beslutte, om jeg skal tage turen over vandet.

Jeg er mest interesseret i om PVD belægningen er langtidsholdbar, kassen's finish og de medfølgende remmes beskaffenhed. Værket er jo gammelkendt og er "heldivis" bag en fast bagkasse, da de jo nok ikke har modificeret det.

På forhånd tak
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
Guru.
hvis jeg kommer forbi, hvad jeg ofte gør, så skal jeg nok give dig et prej.

minder lidt om mmt500, dog ikke en chronograph.

[url]"http://www.mmt500.com/index.asp?sezione=1">http://www.mmt500.com/index.asp?sezione=1[/url]

virker også som et fedt ur. Nogen der har fået en?

İmage

Mikael
Svar
Takker mange gange.
Ja, de ligner hinanden lidt, dog er Klarlunds ur i mine øjne en smule mindre Toolwatch og måske lidt mere allround.

Jeg tager imod alt information med stor glæde.
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
jeg har set denne model ligger på vinfur glas på Klarlund vesterbro
Svar
Må sige at det ser billig ud. Virker billig og belægningen er efter min smag alt for blank. Remmene er heller ikke noget at skrive hjem om. Læderremmen som følger med, virkede skæv i mine øjne.

Så i mine øjne er det noget bras og absolut ikke værd at købe.

Torben
Svar
Uha da da.. Submersible...sikke'n svada ! Det er ikke hvad jeg havde forestillet mig. Mange tak for dit input, som jeg tager til dyb efterretning i beslutningen om et evt. køb.
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)