Vis mig din tatovering
Jeg kan forstå, at flere herinde - som i samfundet generelt - har tatoveringer. Jeg selv har en enkelt, som jeg fik, da jeg (som den første i min familie) fik en bachelorgrad. Der er tale om "tree of life" (keltisk), der symboliserer, at det metafysiske og fysiske hænger sammen. Den minder mig om, at sammenhængen mellem intellekt (BA-graden) og krop (tidligere bodybuilder) gør mig til en 'hel' person.
İmage
(Uret er et Breitling Steelfish)

Vis gerne din(e) tatovering(er) og fortæl historierne :)
Svar
Jeg har lidt tatoveringer hist og pist, men jeg har kun et billede i "fotospanden" Der er dog kommet lidt mere til i mellemtiden.
Der er ikke nogen dyb mening med de fleste, kun at det var lige hvad jeg havde lyst til på det stadie i mit liv Icon_e_wink

Jeg har flere gamle tatoveringer, som ikke er særlig pæne mere, men jeg fortryder INTET, da de alle er en del af min historie og liv.

İmage

P.s. Billedet er taget i Italien for et par år siden og husk at ligge mærke til uret Icon_e_wink
Svar
Jeg har en stor sort tribal på min venstre skulder som hænger i mit bryst,
den sidder så tatoveringen nærmest kan virke "levende" alt efter hvordan jeg bevæger armen.

Jeg har gjort flere ting mod andre i min ungdom som jeg ikke er stolt af i dag,
min tatovering symboler den sorte samvittighed vi alle har i en eller anden grad og uanset hvad vi gør hænger det på os Icon_cool

Jeg fortryder heller ikke min tatovering den er en del af mig og den "fortæller" noget om mig
jeg lægger endda knap mærke til den når jeg står foran spejlet.

Sorry for det manglende billed men mon ikke det går Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)