Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Til den pris er jeg køber
Den kan godt give lidt mere.
•
Svar: 130
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
nu er den sat på DBA til 24000DKK, bud modtages.
Jeg synes også 18-tusinde lyder som liidt det over 10-tusinde under liste prisen.
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
med at de handles greymarket nib til ca. 20k.
M
•
Det er sikkert helt korrekt michael, men gælder dette også for den nyeste model som min. Altså SEL ingen stifthuller, og den lille krone i glasset ved kl. 6?
•
SEL kom vel ca. med f-serien? også for expl. l. jeg handler normalt kun med nyere ure altså D og Z serien.
Men du har en fordel med PK-papirer og kan handle face to face.
ellers kan en D-serie snildt købes for 16k og derunder. Sorry to say..
Mikael
•
Ja det jo lidt ærgerligt at jeg ikke fik købt det rigtige ur fra starten af. Jeg er nu også mest interesseret i at komme af med det. Så jeg kan få fat i et pepsi GMT 2 (SEL U. stifthuller), så jeg egentligt ligeglad med hvad jeg taber, det er det ur jeg vil gå med resten af livet.
•
om et ½ år er du pludselig forelsket i en daytona el. lign., så køb fornuftigt, så du ikke bliver ruineret hver gang ..(Så´n har jeg det...græsset er altid grønnere på den anden side.....)
mikael
•
Du har helt ret, hvad vil efter din mening være en god urinvestering, som kan gå an til hverdags ur. Nu jeg faktisk ikke så hård ved mit ur, det skal bruges i hverdagen, altså studie og lidt af hvert. Skal jeg lave nogen fysisk udfoldelse eller arbejde tager jeg det af. Jeg har også kigget lidt på IWC specielt flieger chronograf og portuguese chrono samtlidt panerai. Men er der nogle af disse som er til at komme af med for det samme som man giver, hvis det skulle være?
•