24-07-2007, 09:00 PM
Hej
Hvilket ur synes i at James Bond skal bære??
Omega eller Rolex
Hvilket ur synes i at James Bond skal bære??
Omega eller Rolex
|
James Bond ure
|
|
24-07-2007, 09:00 PM
Hej
Hvilket ur synes i at James Bond skal bære?? Omega eller Rolex
24-07-2007, 10:58 PM
Et Panerai!
24-07-2007, 11:28 PM
Stenbukken Skrev:Hej Bond bør selvfølgelig have et bredt udvalg af forskellige Omegaer, så han eltid kan være perfekt klædt på. Men mon ikke det også sker.... skiftes der ikke lidt allerede? Han kunne så bruge en Panerai, når han skal udgive sig for en Mafioso og skal operere undercover, som "mister macho". vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
24-07-2007, 11:33 PM
25-07-2007, 04:38 PM
Stenbukken Skrev:Hej Seamaster!!!!!
26-07-2007, 08:05 PM
Seiko selvfølgelig...
For det første har han jo brugt sådan et i digitalt udgave, og for det andet skal det ene passe med det andet...
26-07-2007, 08:20 PM
Nu har jeg et Submariner No-date, så jeg er jo lidt tilbøjelig til at sige Rolex. Men på den anden side, så synes jeg at Seamasteren stemmer lidt mere overens med James Bond. Han er en meget klassisk person, men ikke nødvendigvis konservativ.
Men jeg havde da ikke noget imod at han fik sig et lidt mindre mainstream mærke. Men det bliver jo nødt til at være dress samt tool, og der er Seamaster og Submariner i mine øgne begge gode ure. Mvh. Martin
30-07-2007, 08:52 AM
Tja det er jo tidligere beskrevet i romanerne at han bar et Rolex Sub. Men tiden kan jo også løbe fra Bond og Rolex har idag et andet image end for 40-50 år siden.
Ser man på hvad der ville passe bedst, skulle jeg mene at at følgende krav bør overholdes: - Vandtæt til min. 100 m samt robust og driftsikker - Automatik værk - Allround ur som både kan passe til smoking og badesandaler - Relativt ukendt men eksklusivt manufaktur som samtidig er innovativt - Gerne med dual time/GMT funktion, idet manden rejser en del Når ovenstående krav alle skal overholdes kan jeg stort set kun komme på et par ure: Jaeger Le Coultre Master compressor Geographic eller Audemars Piguet Royal Oak dual time /Mads /Mads
30-07-2007, 09:31 AM
Men AP'en "tilhører" Arnold - og JLC skal ikke smovses af en fandango-agent.
Stik manden et Timex, eventuelt et Mickey Mouse ur... "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
30-07-2007, 10:56 PM
Tjaaa jeg er jo Breitling mand så en Chrono Avenger Titanium med lænke ville være nice.
Skal han være rigtig MACHO så skal der et U1 fra Sinn om livet...se det er tool watch der vil noget... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|