Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Thor86 Skrev:Er det en Pokemon stander den står på? 
sikkert! Haha
Svar: 1
Tråde: 0
Jeg ved ikke om det er billedet der snyder eller mine øjne der ikke er helt skarpe.. Men jeg syntes at der er noget galt med chronograph knapperne med den måde de sidder på i forhold til grownguards... Syntes bare at når jeg kigger på mit eget og så det på billedet ser det ikke helt ens ud...
•
Svar: 940
Tråde: 53
Givet Likes: 6
holm80 Skrev:Jeg ved ikke om det er billedet der snyder eller mine øjne der ikke er helt skarpe.. Men jeg syntes at der er noget galt med chronograph knapperne med den måde de sidder på i forhold til grownguards... Syntes bare at når jeg kigger på mit eget og så det på billedet ser det ikke helt ens ud...
Uret er PIV FALSK
- Og er ret sikker på, at der har været anvendt både ironi og sarkasme i tråden
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
holm80 Skrev:Jeg ved ikke om det er billedet der snyder eller mine øjne der ikke er helt skarpe.. Men jeg syntes at der er noget galt med chronograph knapperne med den måde de sidder på i forhold til grownguards... Syntes bare at når jeg kigger på mit eget og så det på billedet ser det ikke helt ens ud...
Hmmmmm. Det lyder ikke godt. Du har vel ikke købt dit i Thailand?
Mvh
Klaus
•
Svar: 899
Tråde: 88
jeg er glad for dit ikke er magen til, med mindre du har givet omkring 100 kr for det. :)
Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•