Audemars
Spøjst... Da jeg var forbi OM forleden, var det i short, T-shirt og sandaler - og jeg fik med glæde fremvist AP, Lange og Blancpain.

Det lader til, at det varierer meget...

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Blancpain??? Er OM begyndt at forhandle dem? Det er nok Christian der har betjent dig Stefan Icon_e_wink

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Blancpain??? Er OM begyndt at forhandle dem? Det er nok Christian der har betjent dig Stefan Icon_e_wink

/Mads
Ja, jeg mener da, det var Blancpain - eller er det min fantasi, der spiller mig et pus?

Jeg fik med glæde fremvist alt, hvad de havde (det var godt nok også en tirsdag klokken godt middag, så de havde ikke travlt).

L&S havde jeg slet ikke i tankerne, men han løb hen og hentede en, da vi snakkede om værker. Så tidspunkt og ekspedient betyder sikkert en del.

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
GTwatch Skrev:Spøjst... Da jeg var forbi OM forleden, var det i short, T-shirt og sandaler - og jeg fik med glæde fremvist AP, Lange og Blancpain.

Det lader til, at det varierer meget...

# Stefan

:D Imponerende påklædning i dette danske "sommer"vejr - de burde have budt på varm kakao og nedslag på en AP safari...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)