Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
...i 50-60k området.
Mvh
Klaus
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Hvis lynetteindlæg og visere er nye luminova trækker det ca. 5 k ned. Det er prisen på et sæt gl. visere og et tritium indlæg. Et alm. mat 16660 med tritium visere og indlæg går typisk for ca. 52-55 k. afhængigt af stand. Er der boks og papirer med er prisen ca. 10-15 k højere.
/Mads
•
Svar: 204
Tråde: 47
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
er jeg enig med eksperterne.
Hvis der er matchende visere og bezelinsert mellem 50 og 60 tkr.
Uden matchende videre insert dog 40-50 tkr. selvfølgelig alt efter stand
God søndag.
Peter
•
Svar: 56
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
peh Skrev:er jeg enig med eksperterne.
Hvis der er matchende visere og bezelinsert mellem 50 og 60 tkr.
Uden matchende videre insert dog 40-50 tkr. selvfølgelig alt efter stand
God søndag.
Peter
Tak for svarene! Der er nye tritiumvisere og tritiumbezel. Jeg er dog ikke enig i prisniveauet. Det er typisk for en 16660 MKII med matt dial og papirer (>60K). Den model jeg taler om er MKI - formentlig kun produceret meget kort tid med serial nr 6XXXXXX til 64XXXXX. Den er svær at finde især i god stand. Det særlige ved den er, at den stadig har 1665 bagkassen samt 1665 helium ventil etc. Det er altså en true transitional!!....
Claus
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Ok Claus den detalje havde jeg så lige overset. Du har helt ret i at den lige er en tand dyere. 60-67 k er ikke urealistisk.
Så længe det er tritium visere og perle, gør det ikke så meget det ikke er det oprindelige. Der kan så være en farvenuance der kan trække lidt ned, men ikke så meget som hvis viserne og perlen var luminova. Jeg står nu fast ved mine priser og at luminova ikke trækker mere ned end det gør. Tritium visere koster ca. 3 k og indlægget maks. 2 k. Så derfor ikke mere end 5-7 k i nedslag.
Det lyder til at du selv har ganske godt styr på priserne Claus. Så mon ikke du finder en fornuftig pris. Men tjek nu lige at bagkassen er den oprindelige og at det hele stemmer. Pas iøvrigt på visse prof. handlere der forsøger at tage ekstrem priser for disse komplette transitionals. Senest har jeg set komplette matskivede 168000 til 8-9.000 euro
/Mads
•