Mit første Omega
Hej Urforum..

Jeg har kigget rundt her nogen tid og fik så endelig oprettet mig..

Min interesse kommer nok mest igennem min far som interessere sig for ure og derigennem har det så også fanget mig. I øvrigt er jeg af den opfattelse af det høre sig til med et "rigtigt" ur når man skal fint i byen.

Jeg har pt kig på et rigtig flot SeaMaster DeVille som så vil blive mit første omega ur..

Min drøm går mere i retning mod et Constellation med Pie Pan... Det synes jeg er enormt flot og sådan et må jeg eje en dag.. Men en ting af gangen..

Ville sådan set mest bare lige annoncere min ankomst her i forum og hilse på jer alle sammen.. Jeg vil ligge billeder ind - hvis jeg får købt det DeVille jeg har kig på Icon_e_smile

Mvh. Bastian Icon_e_biggrin
Svar
VELKOMMEN - en helt ny DeVille - i Co-axial udgave er efter min mening et rigtigt lækkert ur med dejligt værk. Det er jo nok noget dyrere end en gennemsnits constellation piepan - men også større og dermed nok mere moderne, men du kan jo måske hen ad vejen få mulighed for begge dele.

Piepan skal du ikke bare købe på nettet med mindre du ved en del, spørg her først - eller kig på vintageures salgs sider -

velkommen
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hov.. gik nok lige hurtigt nok før... Det er ikke et helt nyt, men et - ja vintage kalder vi det jo - ur.

Det er hovedsageligt de ældre vintage ure der fanger min interesse.. Icon_e_smile
Svar
Jamen så får du jo flere penge til overs - vintage deVille er også lækkert

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Du går absolut ikke galt i byen med en DeVille. En flot, klassisk serie, som har været på programmet i mange år. Men led grundigt - DeVille kommer i et væld af versioner.

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Bastian Skrev:Hej Urforum..

Ville sådan set mest bare lige annoncere min ankomst her i forum og hilse på jer alle sammen.. Jeg vil ligge billeder ind - hvis jeg får købt det DeVille jeg har kig på Icon_e_smile

Mvh. Bastian Icon_e_biggrin

Velkommen til, Bastian!

Venligst

Stefan Garvig
Svar
Velkommen her i forum - og glædeligt at du er interesseret i Omega Vintage, det er jeg også.

Når du nu skal sondere mulighederne, må du absolut komme en tur til Nyborg og se min samling af Omega vintage ure.

Som du måske ved låner jeg også af og til ure ud, naturligvis også med henblik på at sælge, men det giver muligheden for at prøve et ur op til en måned - uden andre udgifter end det det koster at hente og bringe uret. Det skulle du benytte dig af.

Jeg må så samtidig også indrømme at det ikke er alle ure jeg låner ud, men lad os tale om det - og under alle omstændigheder, kan det jo kun inspirere at se på samlingen.

Giv en PM, hvis vi skal lave en aftale.

Og så lige en ting til. Hvis du holder fast på De Ville Vintage begrænser du dig til ure fra ca 1967 og til 1971-2 (hvis de skal være med de gode in-house værker). Vær eventuelt opmærksom på de der hedder Seamaster De Ville - så kan de findes ned til ca 1961! og der er mange klassiske smukke ure mellem dem!

vh Baun
Svar
Hej

Jo tak, det vil jeg da meget gerne komme og se.. Jeg arbejder i Nyborg, så er her stort set dagligt.. Icon_e_smile

Det kan vi lige skrive om Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)