Sub eller SD - "En moderne klassiker"
#11
peter Skrev:Hej

Du kan se det på timemarkeringerene de er større på 16610 LV ligesom at viserene er bredere, så hvis du beslutter dig for 16610 LV så prøv at bede om en sort lynette for så for du nok den med i købet, men du skal absolut gemme den grønne hvis du for den sorte sat på.

MVH Peter


Rigtigt nok, men er man ikke Sub-nørd og har et ur alene kan det godt være lidt svært at se synes jeg...

På PK-site kan man jo gå ind øve sig, men selv her kan det være lidt svært at se.....

MVH


SK
/SK
Svar
#12
Hej

Stod selv i samme situation sidste år - havde egentlig i mange år regnet med at skulle have en Sub. Men når det så kom til stykket så faldt valget på SD. Dels kunne jeg godt lide at der var lidt mere gods i det, dels synes jeg at cyklops'en gav Sub'en "instant recognition" som et Rolex på lang afstand - og dén effekt ville jeg egentlig helst undgå. Og indtil videre er der også kun en enkel af mine kunder der har kommenteret uret (han havde selv en G/S Sub, hvilket så nok forklarer interessen...).

Gensalgsværdi? Who cares... det skal alligevel bare gives videre til næste generation før eller siden. Man sælger jo ikke sit første Rolex Icon_e_wink I dit tilfælde er det så nok noget andet.

God fornøjelse med valget!

Mike
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)