Den her kunne jeg ikke stå for...
#1
Jeg er mest til dykkerure, men jeg kunne ikke stå for den her DS'er fra 1965.. - måske fordi vi er samme årgang!

Manuel In-House caliber 25 66. Skulle efter sigende ikke være til at slide op.


İmage



Mindspring
I just want to know Gods thoughts.. - the rest are details!
Svar
#2
Klik på "Større billede". Højreklik på billedet og vælge egenskaber; kopier lokationen.

[url]"http://www.peecee.dk/uploads/0507/ds3.jpg">http://www.peecee.dk/uploads/0507/ds3.jpg[/url]
İmage

Ser nice ud! Icon_e_biggrin
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!


Svar
#3
Hej McAllan.

Tak for hjælpen.

Mindspring
I just want to know Gods thoughts.. - the rest are details!
Svar
#4
Super flot 65'er - den kan jeg godt forstå du ikke kunne stå for - Tillykke
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Certina har faktisk mange klassikere og til en lille penge. Det er et virkelig godt mærke for de der bare vil samle på smukke og gode Vintage ure uden at blive flået.

Kvaliteten er tæt på Omega, men desværre er mærket jo ikke så kendt som "luksusur" og informationer og reservedele er heller ikke så tilgængelige. Men gode ure - det er det altså!

Tillykke med dit køb!

vh Baun
Svar
#6
Hej

Der ligger en del af disse ure rundt omkring til få penge, virkelig value for money.

MVH Peter
Svar
#7
Tak for de fine tilkendegivelser omkring mit seneste urkøb.

Den her DS'er er endog lidt mere speciel end flertallet. Custom-made!

Ekstra tykt DS 2 glas og lidt 'værk-lir', strikket sammen hos KROGNOS.

Mvh

Mindspring
I just want to know Gods thoughts.. - the rest are details!
Svar
#8
Hmmmmm, hvad mener du med skrikket sammen. det ekstra tykke glas, er jo normalt på en DS 2, hvad specielt skulle der så være hos dette ur? ? ? Vær-lir'? ? ? Det er vel bare det originale Certina-værk som skal være i dette ur. Icon_e_surprised
Mvh Lars
Svar
#9
Hej

Det tykke glas er også normalt på første generation af Certina DS, såvidt jeg kan se er der intet custommade på det billede du viser, bare en fin førstegeneration DS.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)