Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Så, ikke så fræk Mads!
Jeg prøver igen - med to andre billeder:
# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har selv haft et næsten identisk ur dog kun med to subdials og ensfarvet skive, men det kom jeg desværre til at sælge.
MVH Peter
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Et andet spørgsmål:
Der sidder pt. en forholdsvis spinkel læderrem på uret, hvilket passer fint, da uret ikke er så voldsomt.
Men jeg forestiller mig, at uret også kunne være lækkert med en spinkel gummirem. Men hvor finder jeg sådan en? Jeg ved intet om gummiremme, priser, forhandlere, etc.
# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
GTwatch Skrev:Et andet spørgsmål:
Der sidder pt. en forholdsvis spinkel læderrem på uret, hvilket passer fint, da uret ikke er så voldsomt.
Men jeg forestiller mig, at uret også kunne være lækkert med en spinkel gummirem. Men hvor finder jeg sådan en? Jeg ved intet om gummiremme, priser, forhandlere, etc.
# GT
Ved det ikke, men den er sidder på er tidstypisk - så gem den. Kunne sikkert også se godt ud på en Zulu (kraftig nato) hvis det ikke skal være alt for originalt
•
Svar: 253
Tråde: 36
LÆKKERT !
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
En gummirem på det ur er efter min mening helt forkert, og ikke tro mod det originale, men derimod er den rem der sidder på uret lignende det originale.
MVh Peter
•
Svar: 126
Tråde: 6
Helt enig med Peter - efter min mening hører gummiremme kun til på dykkerure...
Og at sætte en på dette ur vil i øvrigt nærme sig en anakronistisk handling
•