Post, der er bedre end rudekuverter!
KK Skrev:Helt og aldeles fantastisk ur. Superflot! Kan du anbefale et sted at handle den slags ure?
Jeg fandt uret på eBay. En venlig østriger med profilnavn werkkali. Han har også lidt andet. Super handel - han svarede venligt (og efter bedste evne) på alle mine spørgsmål - mine tyskkundskaber til trods Icon_rolleyes

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Jeg kan da lige give en hånd med så billederne kommer på plads....

İmage

İmage
Svar
Så, ikke så fræk Mads!

Jeg prøver igen - med to andre billeder:

İmage

İmage

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Super flot! Jeg er helt vild med det ur. Tror måske jeg skal se mig om efter et lignende. Icon_e_surprised
Svar
Hej

Jeg har selv haft et næsten identisk ur dog kun med to subdials og ensfarvet skive, men det kom jeg desværre til at sælge. Icon_e_sad

MVH Peter
Svar
Et andet spørgsmål:

Der sidder pt. en forholdsvis spinkel læderrem på uret, hvilket passer fint, da uret ikke er så voldsomt.

Men jeg forestiller mig, at uret også kunne være lækkert med en spinkel gummirem. Men hvor finder jeg sådan en? Jeg ved intet om gummiremme, priser, forhandlere, etc.

# GT
Svar
GTwatch Skrev:Et andet spørgsmål:

Der sidder pt. en forholdsvis spinkel læderrem på uret, hvilket passer fint, da uret ikke er så voldsomt.

Men jeg forestiller mig, at uret også kunne være lækkert med en spinkel gummirem. Men hvor finder jeg sådan en? Jeg ved intet om gummiremme, priser, forhandlere, etc.

# GT
Ved det ikke, men den er sidder på er tidstypisk - så gem den. Kunne sikkert også se godt ud på en Zulu (kraftig nato) hvis det ikke skal være alt for originalt
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
LÆKKERT ! Icon_razz
Svar
Hej

En gummirem på det ur er efter min mening helt forkert, og ikke tro mod det originale, men derimod er den rem der sidder på uret lignende det originale.

MVh Peter
Svar
Helt enig med Peter - efter min mening hører gummiremme kun til på dykkerure...

Og at sætte en på dette ur vil i øvrigt nærme sig en anakronistisk handling
Mvh
Kenneth B. Kjeldsen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)