Jeg forsøger alligevel igen!
Hej Speedy

Det er mig der hele tiden har sagt at det blev i maj måned, det beklager jeg selvfølgelig, men vi skulle jo have det til at passe med lokaliteterne, og derfor juni, men du bliver sgu nødt til at komme over og besøge os jyder, og jeg garanterer dig at du ikke bliver skuffet.

MVH Peter
Svar
Hej Peter

Jeg gør hvad jeg kan, og jeg har mødt et par jyder før, de var sgu meget sjove Icon_e_biggrin . Så jeg tager gerne chancen igen hvis det kan lade sig gøre.

Er der mon andre herovre fra der kommer Icon_question

Vh
Benny
Svar
Jeg undersøger - det er svært på den årstid at rive en week-end ud, men jeg vil gerne. Jeg har spurgt Peter ang et hotel man kan bo på, for jeg nægter at køre tilbage samme aften - måske toget i virkeligheden er hyggeligere hvis vi er nok
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John

Det der med hotel er ikke noget problem da vi holder arrangementet på det bedste hotel i Østjylland, og vi har selvfølgeligt sørget for specialpriser til dem der skal overnatte, og der er allerede en 3 stykker jeg ved der bliver på hotellet om natten.

Men vent lige med booking da jeg skal op og snakke de sidste detajler på plads mandag, deriblandt overnatningspriser.

Jeg skriver en besked herom når jeg har priserne.

Og jo der er selvfølgeligt allerede Sjællændere tilmeldt til arrangementet, vi har da heldigvis en hård kerne Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Hej John

Jeg lovede at vende tillbage omkring overnatning på Jørgensens Hotel iforbindelse med vores urdag den 9. juni.

Hvis du tager konen med så kan i få et dobbeltværelse til kun780 dkr, og kommer du alene så sparer du en hund, så er prisen kun 680 dkr.

Og så er det selvfølgeligt med den helt store morgen buffet som kan nydes sammen med så prominente gæster som Per, Conni og Lars.

Kan det blive meget bedre Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Nej - jeg vil høre min dear kone om hun vil undvære mig i en week-end eller evt vil med - så kan kvinderne måske finde på noget sammen om aftenen?

tak John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
God ide, der er allerede tilmeldt 3 repræsentanter af quinde kønnet.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Kunne det være en ide at lave en lille - eller stor stand med dameure. Conni og jeg kunne godt bidrage med en 5-10 stykker. Peter Halse måske med nogen osv....

Men altså samle dem på et bord!

vh Baun
Svar
God ide Per

Du får ansvaret for et "Damebord"

Snakker du selv med Peter herom.

Ps. nu kører min hjemmeside <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mywatch.dk">www.mywatch.dk</a><!-- w -->
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)