Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
albo Skrev:http://s152.photobucket.com/albums/s190/albo_013/
Dette er billede af uret
Alan
Her er billedet direkte - det IMG linien du kopierer og sætter ind

Jeg tør ikke på den baggrund sige noget, måske andre tør, hvor bor du, så er det nemmere at sige Krognos, Mølbak, Halse eller en urmager som kan sige noget ved fremvisning
Jeg kan for lidt om Railmaster, men kan ikke ud fra dette sige andet end at det da ser OK ud?
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Det bedste ville jo være at se det indvendige som Hannover skriver.
Om det er OK ? ? ? Bryder mig ikke om "tallene", kunne se ud til de har fået vand/fugtskadet. Muligt også fugt skade på viserne. Så er det springende punkt, hvordan ser værket så ud?
Nu er det jo lidt svært at se hvor i DK du befinder dig, så mit råd vil være: Ind til en urmager få ham til at åbne uret, evt. få urmageren til at fortælle lidt. Hjem tage nogle billeder. Og så få dem lagt ud herinde.
Mvh Lars
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Når jeg skriver "ser OK ud" længere oppe er det til det oprindelige spørgsmål om ægthed. Det har bestemt patina og maskinen kan være skadet, men det ser OK ud for mig som Railmaster ægthed
vh John
•
Svar: 1,738
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Okay, undskyld Hannover, det tog jeg som en selvfølge da du havde skrevet det.
Mvh Lars
•
Svar: 6,268
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Når vi taler om Railmaster er det urkassen og især skiven der betyder noget, værkdele til det ur kan man få i rå mængder, og urskive og urkasse ser ud til at have en fornuftig patina, så jeg vil mene at den er cirka 20000 kroner værd.
MVH Peter
•
Svar: 279
Tråde: 52
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Sådan en fætter gik på Omegamania for 19.000 gode CHF.
Vurderingsprisen var mellem 7.000 og 10.000. Så det er da ikke det værste du kunne komme i besiddelse af.
Peter
•