Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Hej Baum,
Hvorfor ikke? For mig bliver uret endnu mere interessant, når jeg kan se værker også. Det er jo en væsentlig del af uret

Nej, historisk set 'døde' det mad at kigge på værket - med meget få undtagelser - da armbåndsuret afløste lommeuret, men den originale kasse er jo intakt.
Med venlig hilsen
•
Svar: 348
Tråde: 28
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Må indrømme at så længe man ikke ødelægger den originale bagkasse, så synes jeg ikke der er noget galt i det. Om man vil ofre lidt penge på at kunne nyde værket er vel ens egen sag og vil man have det originalt igen tager det jo 30 sekunder, så hul i om det er originalt. Det vigtigste er IMHO at man har den originale bagkasse.
Jeg forstår udemærket dem, der kan bruge oceaner af tid på at se et smukt værk arbejde. Den nydelse får man ikke ved at tage et nyt ur med et ETA 2824 uanset hvor flot det så er forarbejdet. Der er ingen klassisk skønhed over det, det kører hurtigt og mest af alt, med mindre det er en skelet-udgave man har, så er det meste skjult godt og grundigt.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Værket er absolut en glasbagside værd, men det er stadigvæk ikke originalt, så jeg vil aldrig ofre de penge på en glasbagkasse.
MVH Peter
•