Svar: 537
Tråde: 34
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
ville være meget taknemmelig, hvis nogen kunne hjælpe mig med links eller informationer om heuer ur jeg for nyligt har købt, hvor sjældent, prisleje osv.
om uret:
standen er ganske enkelt som ny, omend lygtemassen ikke er så stærk mere. Designmæssigt ligner det til forveksling 1000 serien med en diameter på ca.45mm, helforgyldt urkasse og lænke. Kronen er identisk med den på 1000 super proffesional, signeret heuer. dertil har den to tastekroner på hver sin side forneden til at betjene digital/lcd-delen. På analogsiden har uret time og minutviser. På digitalsiden to tider/verdenstid(tror jeg det må være), datofunktion og sekundtæller. formodentlig også tiltænkt som stopurfunktion. Værket er et esa y2 900 231, ligeledes signeret heuer, samme som vist nok snurrer i et breitling navitimer pluton. bunden er signeret udvendigt/heuer,swiss made waterresistant 200m...osv, såvel som indvendigt/brevet(sweizisk kors) 503305, mrp sa(tror jeg), switzerland heuer-leonidas sa 6354 w 20 osv... mere informationer kan tilføjes efter behov, har ikke digitalkamera men kan muligvis låne et hvis billeder ville være behjælpelige.
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Et billede siger mere end tusind ord...
# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
GTwatch Skrev:Et billede siger mere end tusind ord...
# GT
hvordan fungerer img* funktionen?? har besvær med at vedlægge foto[/img]
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
makita Skrev:GTwatch Skrev:Et billede siger mere end tusind ord...
# GT
Du søger og finder Photobucket - melder dig til der - det er meget enkelt og giver ikke spam - så uploader du det eller de photos du vil, og derefter kopierer du den linie som hedder IMG og indsætter her - uden at gøre andet, så virker det
vh John
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
makita Skrev:GTwatch Skrev:Et billede siger mere end tusind ord...
# GT
Og så kopierer du billedets url. eller link fra Photobucket, klikker på img og sætter linket ind der hvor curseren står, og vupti så er dit billede der. Lidt underlig fremgangsmåde første gang, men det virker glimrende.
Vh
Benny
•
hannover_dk Skrev:makita Skrev:GTwatch Skrev:Et billede siger mere end tusind ord...
# GT
Du søger og finder Photobucket - melder dig til der - det er meget enkelt og giver ikke spam - så uploader du det eller de photos du vil, og derefter kopierer du den linie som hedder IMG og indsætter her - uden at gøre andet, så virker det
vh John[/quot]
[/img]
•
makita Skrev:hannover_dk Skrev:makita Skrev:GTwatch Skrev:Et billede siger mere end tusind ord...
# GT
vh John[/quot]
[/img]
[url]"http://s153.photobucket.com/albums/s227/makhitta/?action=view¤t=.my_first_widget.pbw">http://s153.photobucket.com/albums/s227 ... widget.pbw[/url]
•
Svar: 196
Tråde: 19
•
blue Skrev:I stedet for den irriterende video, kommer billederne her:

tror jeg selv har løst endel af "gåden", se følgende link :http://216.239.59.104/search?q=cache:2voMB36gKQ8J:www.finertimes.com/asp/watches/query.asp%3FTitle%3DVintAND%2B(TypeCode%253D1)%26Page%3D589+esa%2By2%2Bheuer&hl=da&ct=clnk&cd=26&gl=dk&client=firefox-a
der skulle være tale om et heuer twin chrono, hvis det er det korrekte navn(modelbetegnelse) som bruges i linket, nogen der ved mere om uret??
ved googlesøgning på esa y2 900 231, fandt jeg som sagt yderligere ud af , at breitling og bulova benytter samme urværk.
jeg må formode at det er rimeligt sjældent, hvad mon sådan et ur er værd anno 2007?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Du skal nok ikke regne med at det er den store formue værd, quartzur i gulddouble har ikke den store interesse herinde.
MVH Peter
•