Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Selvfølgelig har jeg ret i at jeg ikke bryder mig om det, eller vil jeg da ikke skrive det. JEG mener at sprogbruget kunne være bedre. Hvad andre mener er op til dem....
Jeg kender Rodney og ved han er en flink fyr og jeg har bestemt ikke noget imod ham, kun hans valg af ord.
Slut herfra
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Undskyld men handler dette forum ikke om ure og ikke om folk og deres forskelligheder?
I kender alle denne sætning: Hvis i skal slås, så må i slås udenfor:-)
Så i stedet for at tæve hinanden in public, kunne man venligt blive bedt om at gøre det i the bear pit.
Mvh. Jon
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Go for it Kim, du kan altid bare fjerne det igen hvis det ikke fungere:D
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jonnielse Skrev:Undskyld men handler dette forum ikke om ure og ikke om folk og deres forskelligheder?
I kender alle denne sætning: Hvis i skal slås, så må i slås udenfor:-)
Så i stedet for at tæve hinanden in public, kunne man venligt blive bedt om at gøre det i the bear pit.
Mvh. Jon
Ja, det er jo netop dette, der kunne være fordelen ved et sådan underforum.
Alternativet er vel, at jeg er ligeglad med folks forskelligheder, og begynder at moderere meget hårdere, for at få mere fokus på urene.
Under alle omstændigheder gider jeg ikke at så mange tråde ryger over i disse "tossede" diskussioner.
Et eller andet skal der ske, så vi får det rigtige fokus - ure og det sociale som følger med.
•
Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg ville ikke bruge The Bear Pit, forstår egentlig ikke formålet med sådan et sted. Hvis sproget er saftigt og diskussionerne voldsomme vil det sted kunne tages som udyk for resten af dette Forum og det ville jeg ikke syntes om.
Jeg opfatter dette sted som et seriøst Forum som jeg til enhver tid vil kunne henvise til (gør det allerede) når jeg taler med ur-intesserede, er ikke sikker på at det vil være tilfældet med en 'bjørne-grotte'!!!???
Mvh
Michael
•
MichaelSC Skrev:Jeg ville ikke bruge The Bear Pit, forstår egentlig ikke formålet med sådan et sted. Hvis sproget er saftigt og diskussionerne voldsomme vil det sted kunne tages som udyk for resten af dette Forum og det ville jeg ikke syntes om.
Jeg opfatter dette sted som et seriøst Forum som jeg til enhver tid vil kunne henvise til (gør det allerede) når jeg taler med ur-intesserede, er ikke sikker på at det vil være tilfældet med en 'bjørne-grotte'!!!???
Mvh
Michael
Klart et meget vigtigt argument og en af grundene til at jeg er i tvivl.
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Min umiddelbare mening er, at det er en dårlig idé. Hvornår er man grov nok til at få lov til at være i bjørnegrotten?
Hvornår noget fungerer "optimalt" er svært at afgøre. Det skifter ofte undervejs - også i en tråd - og hvad er "optimalt"?
Jeg tror ALDRIG at jeg er blevet stødt af sprogbrugen i dette eller det andet forum. Der skal helt andre ting til, før jeg bliver "stødt".
Jeg kan blive overrasket af nogle tndlæg, men det fører altid én et sted hen!
Det handler for det meste om ure, og altid om passion.
Jeg er aldrig i tvivl om at et seriøst spørgsmål meget hurtigt resulterer i et kvalificeret svar.
Så på den måde fungerer forummet fint.
Hver gang, at noget "modereres" mister stedet lidt og man kommer til at føle sig lidt "østtysk".
Så min holdning er: Keep on keep it up!
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Du kunne forsøge en sådan Bear pit - bare for at teste det af -
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Her i forum har man en politik, hvor en bruger - kan bede om at få en tråd slette, og Kim vælger at slette den (ja vanskeligt at referere til den når den er slettet), trods mange andre har givet svar inden. Alt ryger, fra start til slut, trods det, at Kim selv har svaret ind imellem. Rent Kina politik undskyld jeg siger det. Fint at man har et forum der tillader ting andre ikke gør, eller gir OK for gratis reklame - men slet hele tråde - som handler om forums politik - herregud - hvor tøset Kim
vh
•
Du må gerne synes jeg er tøset, det er ok.
Jacob startede en tråd om reklamer herinde, og om hvordan det påvirkede forummet.
Den snak har vi været igennem mange gange i forvejen, så da Jacob bad om at få slettet tråden, valgte jeg at efterkomme det.
Jeg har meget respekt for Jacob, men er træt af at skulle forsvare den måde jeg kører forummet på.
Hvilket resulterede i et (for) hårdt svar til Jacob, som han ikke fortjente.
Disse to ting i samspil, gjorde at jeg følte det var det korrekte at gøre.
Bare lige så folk ved, hvad der snakkes om.
•
|