Vintage bokse
Er der nogen der kan anbefale gode sites, hvor man kan finde ældre bokse/manualer?(udover ebay, hvor jeg har været).
Jeg leder efter en boks til et ældre GMT (ca. 1970)
Svar
Prøv r-l-x.de og vintagerolexforum.com. Der dukker jævnligt noget spændende op. Men 70´er bokse til sportsmodellerne koster kassen. Så du skal nok, alt afhængig af type, regne med at smide 1.500-2.500 kr.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Prøv r-l-x.de og vintagerolexforum.com. Der dukker jævnligt noget spændende op. Men 70´er bokse til sportsmodellerne koster kassen. Så du skal nok, alt afhængig af type, regne med at smide 1.500-2.500 kr.

/Mads

2500 ? Haha.... Jaeh... Mindst.

Morgan
Svar
Hej

Man må jo sige at alt tilbehør til vintage Rolex sportsmodeller er gået helt amok rent prismæssigt.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Man må jo sige at alt tilbehør til vintage Rolex sportsmodeller er gået helt amok rent prismæssigt.

MVH Peter

Ja.
Svar
Hej

Jeg mangler ellers et par stykker, men har opgivet på grund af prisen.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg mangler ellers et par stykker, men har opgivet på grund af prisen.

MVH Peter

Det kan jeg godt forstå ............ men skulle du på et tidspunkt sælge urene så får du en langt bedre pris hvis alt er komplet, men det ved du sikkert.

Hilsen
Torben
Best wishes/Mit besten Grüßen/Med venlig hilsen
Torben Rick

Change Management -- Business Improvement
Svar
Desværre er certifikatet jo ofte væk og så kan pakken aldrig blive komplet. Så kan man købe sig fattig i svinedyre manualer og æsker uden det alligevel bliver helt rigtigt. Det er enten eller...Certifikatet er langt det vigtigste. Er det med, kan man gøre pakken komplet. Sådan har jeg det i hvertfald.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Desværre er certifikatet jo ofte væk og så kan pakken aldrig blive komplet. Så kan man købe sig fattig i svinedyre manualer og æsker uden det alligevel bliver helt rigtigt. Det er enten eller...Certifikatet er langt det vigtigste. Er det med, kan man gøre pakken komplet. Sådan har jeg det i hvertfald.

/Mads

Enig. Pakken uden papir er det samme som ingenting.

M
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Certifikatet er langt det vigtigste. Er det med, kan man gøre pakken komplet. Sådan har jeg det i hvertfald.
/Mads

Helt enig - hvis man ikke har certifikatet kan man lige så godt lade vær med at samle resten (box etc.).
Best wishes/Mit besten Grüßen/Med venlig hilsen
Torben Rick

Change Management -- Business Improvement
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)