Breitling
#1
Hejsa
Jeg er ny i dette forum, men har ønsket mig et Breitling meget længe. Hvilket breitling skal man have ??? Jeg mener selv at valget skal stå mellem Crono Avenger og Super Avenger. Men jeg vil gerne høre hvad I fagfolk mener om det.
Venligst - og forsat god dag

Viggo Sveigaard-Iversen
Svar
#2
Hej,

Hvis du ved (tror...? Icon_e_wink ), du vil have Breitling, kan jeg kun anbefale dig, at tage forbi en autoriseret forhandler og få et katalog. Diverse modeller kommer i et utal af varianter (farve, skive, rem/lænke, etc.).

Der er skrevet meget om Breitling her på vintageure. Søg på ordet - der er læsestof og kommentarer til en del hyggelige stunder foran computeren!

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#3
Hej

Jeg ville nok vælge Super Avenger da den er vandtæt til 3000 meter, selvom jeg godt ved at man ikke kan bruge det til ret meget, men det lyder jo godt, især når man er i et stort selskab.

MVH Peter
Svar
#4
Tak for din oplysning, Peter. Jeg vælger nok også Super Avenger. Den er jo lidt stor, men da jeg før har båret klokværk med 52mm så går det nok. Ihvertfald må uret være utrolig letaflæselig. Det er lige mig. Om det så ser ud af noget - tja, jeg ved da ihvertfald at det er et rigtigt fornuftigt ur uden at gå over gevind.
Svar
#5
Hej Sveigaard

Jeg huskede forkert Mht til hvor dybt urene kan gå ned, de er begge til 300 meter som Watchfreak2003 skriver, det er kun Avenger Seawolf der er til 3000 meter, men jeg holder stadig på super Avenger.

MVH Peter
Svar
#6
jeg har selv lige købt et breitling super avenger og har man små tøse arme ja så er det bestemt ikke at foretrække da det vejer en del og er et stort bredt ur på 48,4mm... men har man en solid underarm og er til de store ure så er det perfekt, jeg ka varmt anbefale det, er yderst tilfreds med mit... og hvad angår gensalgs værdi, så op i røven med det, man køber da ik noget man godt vil ha for at ha tudefjæs over at skulle sælge det igen og ha et evnt tab. hvis man godt vil ha noget, så køber man det da Icon_e_biggrin hvis du vil spare penge så kan det varmt anbefales at købe hos SM watches på nettet, der købte jeg mit og betalte 18000kr mod de 27000kr listeprisen er hos f.eks hvelplund(tror dog desværre der kommer til at være ventetid på netop super avengeren hos sm, da jeg fik det sidste). men et godt råd: gå ind hos f.eks hvelplund og prøv de forskellige modeller
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: