VC Overseas
Var inde hos Bo mølbak i går.

Jeg tror at der sad sådant et ur på hans arm, og det er jo nok til salg. Han oplyste ganske rigtigt, at nyprisen lå omkring 101.000 kr.

Peter
Svar
crook Skrev:KANON

Overvejer at leje sådan en, så kan det jo ikke tage lang tid at komme til LA.

İmage

8,3 l
V10
500 HK
0-60 MpH 4,1

Morgan, hvis du er uenig i mit bilvalg, eller indlægget er for useriøst sletter du det bare. Icon_e_confused

/Crook

Dreamcar rentals og lignende kommer til at flå dig på forsikringerne af den slags biler. Sandsynligvis vil de kun forsikre bilen, men husk at i USA er forsikringen delt sådan op at den normale bilforsikring dækker UDLEJNINGSBILEN, men hvis du påtter op i en anden, skal din egen bilforsikring dække DERES skader. Problemet er bare at europæiske forsikringer ikke dækker den slags. Dvs. du skal have 2 forsikringer. På selv en billig bil bliver det 50$ eller så pr. dag.

Personligt er jeg ikke den store Viper fan. Den har en rimeligt kraftig motor, men som de fleste andre amerikanske biler så "handler" den temmeligt elendigt. På en straight line er den fin, men på bjergveje (f.eks. ude ved Valley of Fire eller Red Rock) er den elendig (ligesom Cadillac XLR-V f.eks.). Der ville jeg til hver en tid hellere køre en 997'er eller en low end exotic.

Endvidere skal du huske at hvis du skal til central LA (jeg mener Bob har kontor i Ventura? - kan ikke huske det), skal du igennem nogle temmeligt nasty områder, så det er nok ikke så smart at køre i den ultimative "turist udlejningsbil".

I Vegas er der en million udlejningsfirmaer, hvis det er en stor konference uge kan det være svært at finde en bil. Ring til Enterprise på Sunset og spørg efter Carmen. Han plejer at være OK, samt han kan give pæne rabatter til europæere på forsikringen (dem begge 2). Deres biler er ikke super spændende, men til gengæld er der en chance for at du overlever turen gennem LA. Haha.. Icon_cool

mvh Morgan
Svar
crook Skrev:500$ for en dag - det er da til at leve med.

Håber det bliver til noget, men ham der Robert M har ikke svaret på mine mails eller telefonbesked siden torsdag - så jeg er efterhånden lidt nervøs ved at skulle handle med ham. Det vidner jo ikke om at han er serviceminded...

/Crook

Crook - email mig lige. Jeg tror godt vi kan finde en løsning. (eller ring til Bo ) Icon_idea

mvh Morgan
Svar
psn Skrev:Var inde hos Bo mølbak i går.

Jeg tror at der sad sådant et ur på hans arm, og det er jo nok til salg. Han oplyste ganske rigtigt, at nyprisen lå omkring 101.000 kr.

Peter

Det VC Overseas Chrono med sort skive, Bo havde på, var den gamle model. Det er især på lænken man ser forskellen. Den gamle var "tre rækker af firkantede elementer", den nye har malteserkors-lignende elementer i den midterste række.

Men totalt lækkert ur!

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Det er den nye model jeg går efter, den er lidt større (42mm) og skiven virker knap så "kompakt". Derudover er lænken anderledes og låsen klart nemmere at håndtere.

Men begge er meget lækre.

/Crook
Svar
Du kommer da lige med et par fotos af klokken når du kommer hjem, eller hvis du lige køber Bo's. Så er vi da to der har dem Icon_e_biggrin

Det med størrelsen. De må begge være 42mm ( Den er større en min Daytona). Jeg talte med en af damerne hos PK, om den nye skive til min, men den ville de ikke sætte i. Jeg skulle nok have talt med Ole.
God jagt Crook

Service kan laves hos PK og koster ca. 3k

Claus
Svar
Jeg beklager den ringe kvalitet billeder, skal forsøge at gøre det bedre i dagslys...
İmage

İmage

/Crook
Svar
FLOT UR!!! Icon_e_surprised
Svar
Mums. Icon_razz

Og billederne er i fin nok kvalitet til at man bliver misundelig Icon_e_biggrin
Tillykke med det.

Mvh. Martin
Svar
Hej Crook

Her er så lige den gamle model. Icon_e_biggrin
İmage
Havde PK den nye. Jeg vil gerne se lænken, den er bare flot.

mvh
Claus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)