God urmager som kan samle mit ur projekt
Nogen der kan anbefale en god urmager til at sætte lidt forskellige urdele sammen. Der skal nok laves lidt modificering fx et 14" urværk som skal i en 16" kasse. Ellers skulle alle delene passe sammen.

Takker
Svar
Bo Mølbak eller Krognos i København, Halse i Horsens
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ja jeg kan kun tilslutte mig ovenstående - Mine ure bliver som regel serviceret hos Jørgen (Krognos). Jeg har også været forbi Bo Mølbak og han virker også meget kompetent.
Svar
hannover_dk Skrev:Bo Mølbak eller Krognos i København, Halse i Horsens

Jeg er selv i KBH så det bliver nok enten Mølbak eller Krognos med mindre der er andre forslag.
Svar
Hej

God fornøjelse med projektet, jeg er igang med et projekt lavet af Mads Gjødesen, sammen med Bjørn Hansen og mig, og det absolut ikke uden problemer, Mads ingeniør, Bjørn værktøjsmager, og mig selv urmager, så jeg vil gætte på at du render ind i en del problemer inden at uret er færdigt.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

God fornøjelse med projektet, jeg er igang med et projekt lavet af Mads Gjødesen, sammen med Bjørn Hansen og mig, og det absolut ikke uden problemer, Mads ingeniør, Bjørn værktøjsmager, og mig selv urmager, så jeg vil gætte på at du render ind i en del problemer inden at uret er færdigt.

MVH Peter

Har fulgt lidt med i Jeres projekt og lidt andre projekter fra Paneristi og BWF. Så til det først projekt har jeg også prøvet at finde dele som umiddelbart skulle passe sammen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)