Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Bo Mølbak eller Krognos i København, Halse i Horsens
•
Svar: 33
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Ja jeg kan kun tilslutte mig ovenstående - Mine ure bliver som regel serviceret hos Jørgen (Krognos). Jeg har også været forbi Bo Mølbak og han virker også meget kompetent.
•
Svar: 73
Tråde: 20
hannover_dk Skrev:Bo Mølbak eller Krognos i København, Halse i Horsens
Jeg er selv i KBH så det bliver nok enten Mølbak eller Krognos med mindre der er andre forslag.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
God fornøjelse med projektet, jeg er igang med et projekt lavet af Mads Gjødesen, sammen med Bjørn Hansen og mig, og det absolut ikke uden problemer, Mads ingeniør, Bjørn værktøjsmager, og mig selv urmager, så jeg vil gætte på at du render ind i en del problemer inden at uret er færdigt.
MVH Peter
•
Svar: 73
Tråde: 20
peter Skrev:Hej
God fornøjelse med projektet, jeg er igang med et projekt lavet af Mads Gjødesen, sammen med Bjørn Hansen og mig, og det absolut ikke uden problemer, Mads ingeniør, Bjørn værktøjsmager, og mig selv urmager, så jeg vil gætte på at du render ind i en del problemer inden at uret er færdigt.
MVH Peter
Har fulgt lidt med i Jeres projekt og lidt andre projekter fra Paneristi og BWF. Så til det først projekt har jeg også prøvet at finde dele som umiddelbart skulle passe sammen
•