U-BOAT Priser?
Hej

Jeg har set mig lidt om efter et ur i tools-kategorien.
Har kigget på Fortis, Sinn, Bell & Ross, Glycine m.fl.

Pludselig falder jeg over den italienske U-Boat, og "Thousands of Feet"-modellen, den sorte PVD model, smilede i den grad til mig.

Jeg ved godt at værket bare er et simpelt lommeursværk, og jeg ved også godt at uret/mærket/værket ikke har nogen historie at byde på, men for mig, er det bare det helt rigtige ur. (Ihvertfald indtil andet er bevist, skal jo også ses "live")

Jeg ved også godt det er et stort ur, men mit nuværende ur, et Seiko Sportura , er med sine 42 mm. lidt klejnt til mit håndled. Jeg har nok underarme, som nogle af jer har lår ?!

Har kontaktet den danske importør, og fået tilsendt et rigtig lækkert katalog, men desværre ingen prisliste.
Ved at snuse lidt rundt på diverse udenlandske sider, har jeg skudt prisen til omkring 18.000,- 20.000,-

Men hvad koster modellerne herhjemme?
Svar
Den pris har jeg også set det ur til i Lyngby Storcenter.

Peter
Svar
Hej

Hvad med et Panerai istedet for det holder prisen meget bedre, U-BOAT har hverken historie eller en ordentlig finissage på deres værker.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Hvad med et Panerai istedet for det holder prisen meget bedre, U-BOAT har hverken historie eller en ordentlig finissage på deres værker.

MVH Peter

Jo, jeg har skam kigget Panerai, og det kunne også være et alternativ. Men jeg er bare faldet for Thousands of Feet.

Kunne godt ønske mig at Panerai lavede en lidt mere rå model, synes de er lidt for tresser-agtige. De minder mig om min far - og/men han har, så vidt jeg ved, aldrig haft en Panerai... Icon_cool
Svar
psn Skrev:Den pris har jeg også set det ur til i Lyngby Storcenter.

Peter

Hvem fører det i Lyngby Storcenter? Så vidt jeg ved, skal man ind til byen, eller i Fields, hvis man vil se/købe her på Sjælland.
Svar
Klarlund har u-boat inde på strøget
hvis det hjælper dig eller skal du ud til Rico på Fields

bobby68 Skrev:
psn Skrev:Den pris har jeg også set det ur til i Lyngby Storcenter.

Peter

Hvem fører det i Lyngby Storcenter? Så vidt jeg ved, skal man ind til byen, eller i Fields, hvis man vil se/købe her på Sjælland.
Svar
bobby68 Skrev:Hvem fører det i Lyngby Storcenter? Så vidt jeg ved, skal man ind til byen, eller i Fields, hvis man vil se/købe her på Sjælland.

Jeg ved ikke lige hvem der fører det i Lyngby. Syntes ikke jeg faldt over dem, da jeg kiggede vinduer i mandags.

Men KC Guld, Sølv og Ure i Hørsholm forhandler dem også.
[url]"http://www.carstensaroe.dk/">http://www.carstensaroe.dk/[/url]

Mvh. Martin
Svar
Det er Botique d'Or, der sælger urene i Lyngby.
Svar
Hej

Hingelberg i Århus har dem også.

MVH Peter
Svar
Jeg takker for input, jeg skal rundt og kigge lidt. Der er stadig et års tid til det bliver aktuelt, men det er heller ikke værst at kigge.

Har også set mig lidt varm på en Fortis model, men nu må vi se Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)