Nybegynder nu med to dejlige mekaniske ure :-) (lidt pics)
#21
Jamen ingen er fejlfri, og det kan da være at Bo Mølbak har fejlagtigt fået misinformeret mig....

Må se om jeg kan få ham til virkeligt at bekræfte det hvis jeg engang skal have justeret en anelse på de 20-30 sek uret tilsyneladende vinder i døgnet når jeg ikke har det på.

Mvh. Martin
Svar
#22
565 med dato og med Quick set men ikke Chronografcertificeret.

vh Baun
Svar
#23
Baun Skrev:men ikke Chronografcertificeret.

Du mener chronometercertificeret, ik? Icon_rolleyes
Svar
#24
selvfølgelig Icon_redface

vhBaun
Svar
#25
Baun Skrev:selvfølgelig Icon_redface

vhBaun
Det skal du ikke behøve en flov smiley for Icon_redface Baun - selv om du mente chronometercertificeret, så tror jeg du har helt ret i at 565 med garanti heller ikke er Chronograph-cetificeret (godt ord igen som de skriver i Xtra bladet) (sorry Icon_e_confused)
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#26
Vil da lige fortælle, at jeg fik afleveret uret til Bo Mølbak igen i starten af maj, mener jeg det var. Jeg har været lidt sløv med at finde et tidspunkt der passede.

Han kunne ikke lave det mens jeg ventede. Der måtte han melde ud, at han foretrak ikke at skulle lave tingene under tidspres.
Ganske fair, og fint at han melder klart ud om det. Det viste sig også, at der måtte bestilles nogle reservedele, vist en kroneaksel og noget, for at han kunne lave det. Så det var meget fint at jeg ikke sad i hans hyggelige stole og ventede på det.

Nu er uret helt kørende og kronen sidder solidt fast. Jeg synes umiddelbart ikke den sidder helt så lige, når den er trukket ud, men jeg husker måske forkert. Den sidder i hvert fald perfekt når den er klikket ind, og det er jo sådan den normalt sidder Icon_smil

Bo lavede uret uden betaling. Jeg var lidt bekymret for at skulle betale noget for det, men det var slet ikke på tale. Så nu er jeg glad og tilfreds Icon_smil

Det lykkedes mig også at få mit Submariner til at gå i stå for første gang siden jeg fik det i januar, da jeg i nogle dage i træk blot gik med mit Seamaster.

Mvh. Martin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: