Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Hmm vent til du har yderligere data og tag den derfra. Umiddelbart bør uret have serienr. over 8 mio for at skiven matcher produktionstidspunktet. Viserne er skiftet til luminova og matcher ikke skivens farve og kommer aldrig til det. Kransindlægget er også skiftet.
Evt. papirer skal selvfølgelig matche urets serienr. Men smid lidt data når du får dem. Så tager vi den derfra.
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Hvis du kan købe det for mellem 17000 og 18000 kroner ser det fornuftigt ud, hvis du skal give mere skal der være mere dokumentation.
MVH Peter
•
Svar: 453
Tråde: 36
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hvis du er entusiastisk mht. de detaljer som Mads har pointeret, så er uret ganske vist flot, men det passer bare ikke ordentligt sammen.
Ganske vist er skiven flot, kransen også flot (men denne er jo også skiftet) og viserne er pæne, men passer bare ikke til lysmassen i hvidguldsmarkeringerne.
Disse ting skal du virkeligt tænke over.
Jeg ville personligt ikke tage uret, men det er heller ikke mig der skal vælge for dig. Prisen skulle være rigtig god ud fra den sammensætning. Det er primært viserne og skivens sammensætning.
Hvis serienummeret desuden ikke tilhører en skive med hvidguldsmarkeringer, så ville jeg holde mig ekstra langt væk.
Ref. 5513 er dog et rigtigt flot Rolex. Skulle jeg have et vintage Rolex, så blev det nok 5513, da det er til at finde og samtidigt rigtigt pænt og har umiddelbart den nødvendige historie bag sig.
Mvh. Martin
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Der er masser af gamle 5513 Rolex hvor der er skiftet til den nye hvidguldsskive.
MVH Peter
•