En kollega gav en hjælpende hånd!
En af mine kollegaer, som er hobby fotograf har været så flink at hjælpe mig, så jeg langt om længe fik taget nogle ordentlige billeder af mit ur:

Uret og den originale æske:
İmage
İmage
İmage

Lidt i sort/hvid:
İmage
İmage
İmage
İmage

Jeg har 59 forskellige billeder, men for ikke at vælte serveren må jeg hellere stoppe her! Enjoy!

Venlig hilsen
Jesper
Svar
På en eller anden måde er det bare en klassikker.

Den er så enkel og smuk at det gør helt ondt- Når den så er i flot stand, så viser det hvad Omega kunne præstere i 60'erne til en meget rimelig penge. Jeg vil tro at en Seamaster 30 i 64 har kostet ca 200 kr - og ca halvdelen af hvad en en Constellation i stål kostede!

Tak for flotte billeder! Det er "øjensmovs"

vh Baun
Svar
Takker også ydmygt - efter div billeder af SM 30 er jeg på jagt - troede bare jeg ville have mine forskellige constellations i den type fra Omega (ud over mine mange Eterna o.s.v.) men JO de er flotte er utroligt enkle - og så er den type noget af det rareste på armen
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Og her er lidt mere af DK's flotteste SM30. (Boksen er til mit constellation)

İmage

İmage

İmage

--
Svar
Flotte billeder Tom....

Jeg har på fornemmelsen at det er kærlighed....

Og jeg har på fornemmelsen, at det bliver dyrt i længden- Selvom du mener (med rette) at du fik uret til en fin pris, så kan det meget vel blive det dyreste du nogensinde købte!

vh Baun
Svar
Det kan der være noget om. Jeg købte mit første Omega af Thor Ottesen for 3-4år siden (Et NIB quartz constellation). Ikke for at opbygge en samling men bare for at have et lækkert ur. SM30'eren er mit første mekaniske armbåndsur. Og for ca. 1 md. siden bestilte jeg en DeVille m. cal. 1120 hos Jerrel i holland. Det skulle gerne komme i næste uge. Jeg har jo også mit 100,- Skagen, samt et 13 år gammel Citizen jeg bruger på jobbet og et gammelt lommeur som jeg har arvet.

--
Svar
Hej drenge!
Tak for rosen! Måske der kommer et enkelt eller to mere op på et tidspunkt - det er sgu sådan nogle gode billeder... Icon_e_smile

Venlig hilsen
Jesper
Svar
I får lige ét til. Da jeg sad og kiggede dem igennem igen, kunne jeg nemlig ikke stå for det her:

İmage

Jeg overvejer at få to af billederne i sort/hvid, fremkaldt og hængt op i nogle rammer med en bred hvid kant, herhjemme - det kunne måske være meget flot... Icon_question
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)