Transportkasse til 2 ure.
İmage

Bare lige vise min nye kreation til sommerferieturen.

Hvis andre skulle få samme idé, så tager det 5 minutter at lave hullet i skummet.

Kasserne findes i alle størrelser, så man kunne lave til 40 ure om nødvendig.

Torben
Svar
super fed , hvor har du købt kassen er på udkig efter sådan en til mit camara og linser?

mvh
kf
Svar
Vi skal da hvis lige ha' lidt flere billeder af den kasse. Sidder urene fast omkring en pude nede i hullerne, eller hvordan..?

--
Svar
Kassen er købt ved:

[url]"http://www.flightcases.dk/">http://www.flightcases.dk/[/url]

Fik en god pris, da det var uden regning.

Mine ure sidder omkring 2 puder, men selve skummet er lavet i små terne, som nemt kan tages ud. Gør man det stille og roligt, kan det skum som kommer ud af det, bruges til at sætte urene på.

Der er ikke så meget hokus pokus i det.

Det var nemmere end jeg lige havde tænkt.

Torben
Svar
Hej Torben

Det ser rigtig godt ud det du har lavet.

MVH Peter
Svar
Fin løsning du har lavet der. Icon_cool

Så vidt jeg kan se er kassen en PeliCase 1300, og den passer jo meget fint til dine to ure.

PeliCases er fremragende transportkasser og de kan fås fra noget der minder om et penalhus til en størrelser i trillebørskaliber. Har foruden et par 1300'ere også en herlig 1520'er til mit fotogrej. Vand- og støvtætte og med ventil til trykudligning ved flyrejser Icon_e_smile
Eneste ulempe er deres vægt...!

Hvis man skal bruge en større transportkasse kan Watercases også anbefales. De forhandles også af Flightcases.dk

Pierre Beauvais Flightcases er et godt og proffesionelt firma som jeg har handlet med i mit "civile" erhverv. Deres salgschef hedder Anders Tange og er en vældig flink fyr. Så I kan trygt handle med dem. I kan så også få ALLE modeller i serien til en rimelig pris hos Anders, og ikke bare hvad en eller anden tilfældig fotoforretning mente de kunne afsætte! Stor fordel!

Men god fornøjelse med jeres transportkasser!

mvh
Ole S. Møller

Fortis B42 GMT
Ulysse Nardin Maxi Marine Chronometer 1846
Svar
Den er stor nok til 2 ure. Synes faktisk ikke den vejer noget, så det er ikke noget problem.

Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)