Listepris på AP
Hej

Er der ikke en fra dette udemærkede forum der kan give mig listeprisen for Audemars piquet Royal Oak Offshore Safari ref. 26020ST.OO.D091CR.01.A
Jeg kan ikke få den herhjemme..... hmm.

Hilsen John
Svar
Listeprisen ligger i samme område som de øvrige ROO´s på ca. 120.000 kr. Der er så vidt jeg husker ca. 6 mdr. ventetid på modellen. Den måske mest eftertragtede ROO som ikke er limiteret.

/Mads
Svar
Var sidste uge på Tenerife (Los Christianos). Der er en masse udmærket urforretninger. Var inde ved en meget stor, som havde 5-8 store mærker, bla. AP. Han havde et RO liggende i vinduet. Normalpris dernede. 12.000 Euro. Efter 5 min. ville han sælge den til 10.000 Euro. Et lækkert ur, men så mange kontanter havde jeg desværre ikke på mig.. Icon_rolleyes
/Christensen
Svar
Hej

Tak for svarene - Som nævnt tidligere "træder" jeg vande fortiden mht. hvilket ur jeg skal vælge. Modellerne er AP "safari" og ligende. Yderligere Jaeger-LeCoultre Extreme Compressor Valentino Rossi.

Jeg har på en side på nettet set AP "safari" til 13000 euro og 10800 euro for en ligende modelog. JLC til 19000 euro. Mit problem er at JLC befinder sig i Spanien og den anden i tyskland.

Jeg har før købt i tyskland med ok resultat. Men 19000 euro i spanien er jeg betænkelig ved og 13000 euro i tyskland er jeg ligeledes betænkelig ved.

Hvad gør jeg????? - findes der en 99% sikker møde at købe en af disse to ure på andet end at rejse til det pågældende land.

Hilsen John
Svar
Hej

Jeg har en god ven der rejste 1200 kilometer for at købe et Panerai Daylight, og han har aldrig fortrudt tværtimod er han glad for at han har mødt sælger, og fået uret i hånden inden han købte det, og sendte 5200 euro til en mand man ikke kender.

MVH Peter
Svar
Hej Alle

Ole Mathiesen kan ikke bekræfte at de kan få Audemars Piquet Royal OPaqk Offshore Safari hjem overhovedet. Det er efterhånden lidt af en jungle. Egentlig ikke jeg ikke tid til at hente et JLC fra spanien eller AP hjem fra tyskland eller swiss. I holland har jeg fyndet et nyt AP limiteret Napoleon.
Jeg prøver i øjeblikket at få fruen til at hente en af urene mens hun er på forretnings rejse, men hun syntes jeg er mærkelig Icon_e_surprised

Alternativet er at jeg må købe over nettet, men bare tanken om at købe "katten" i sækken eller værre syntes jeg ikke om.... hmmmm.

Hvad er listeprisen for AP Napoleon limiteret til 100 stk.?

Nogen forslag til ovenstående luksus problem - måske er løsningen en weekend tur til swiss mm.....

Ps. nogen der kan undvære en plads til ur-arrangement næste lørdag?

Hilsen John
Svar
Hej

Når du er så meget i tvivl vil jeg nok vælge den lange køretur, og hvis du køber i Schweiz kan du jo slippe for moms og told hvis du selv henter uret, og det kan nok både dække udgifter til bro og benzin.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)