Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Generelt går modellerne med sel-lænke for 2-4.000 kr. mere end forgængeren. Både fordi de er nyere men ikke mindst pga. den bedre lænke. Så kan du få sel-lænken skal du klart vælge den.
Selve uret er ikke "bedre" i sel. versionen. Jeg vil personligt hellere have et i flot velholdt stand med stifthuller end et 5-10 år nyere med sel-lænke som er godt brugt.
Men den du har kig på ser ganske fornuftig ud. Den grønne krans tror jeg desværre du må opgive. Du kan måske finde en aftermarket på ebay. Der findes et hav af krænse. Men jeg vil fraråde dig det, idet uret komme til at fremstå MEGET uoriginalt rent udseende mæssigt. Men ok hvis du er ligeglad med at det måske bliver stemplet som fake kan det vel være et fedt...
/Mads
•
Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg er ikke sikker på, at man kan tage en lynette fra en LV og sætte over på en normal 16610.
Men man kan gøre det den anden vej rundt. Jeg har i øjeblikket en sort lynette på min LV fra en 16610.
Som sagt, så er jeg ikke helt sikker, men det mener jeg bare, at min urmager sagde.
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hmm Christian det lyder sgu underligt. Jeg vil da mene at hvis den kan skiftes den ene vej rundt burde det også være muligt den anden vej rundt. Det er jo ikke just raket-teknologi vi snakker om her
Kasse og lynette på 16610 og 16610 LV har jo samme dimensioner. Men måske andre kender svaret?
/Mads
•
Mads Gjødesen Skrev:Hmm Christian det lyder sgu underligt. Jeg vil da mene at hvis den kan skiftes den ene vej rundt burde det også være muligt den anden vej rundt. Det er jo ikke just raket-teknologi vi snakker om her 
Kasse og lynette på 16610 og 16610 LV har jo samme dimensioner. Men måske andre kender svaret?
/Mads
Det virker begge veje, men kun for 16610 versus 16610LV
M
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Man kan altid købe et nyt sort indlæg til sin 16610, men Rolex sælger kun grønne lynetteindlæg til 16610 LV, men de passer på begge modeller.
MVH Peter
•