Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Butikken i Paris bestyres faktisk af en dansker nemlig Caroline Baltz Nielsen. Jeg har ikke personlige erfaringer med dem, men internationalt er de ganske respekteret. Så jeg tror trykt du kan sende dit ur til Paris.
/Mads
•
Svar: 16
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Mads,
Har du selv erfaringer, ikke lige netop med de nævnte butikker, men generelt med at sende ure til udlandet?
Dette er min første gang, og har derfor en masse overvejelser og forbehold omkring det. I teorien kan jeg jo sende mit ur afsted, som modtager så kan ombytte med et fake, når det når frem og sende det tilbage med den begrundelse, at uret netop var fake. Dermed har jeg mistet et ur - for ikke at tale om en masse penge.
Eller er jeg blot paranoid?
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Med ærlige menesker går det normalt godt, men der er jo ingen garantier for det ikke KAN gå som du beskriver, og Paris er nem at komme til, og ganske hyggelig - så jeg ville gå på nettet og finde en billig tur til Paris Fredag morgen til Søndag - når det nu er så forholdsvis dyre ure, og så bytte når du også kan se personligt hvad du får igen.
Sterling har ned til 350 kr hver vej, og Air France 1321 for en afgang f.eks om morgenen og hjem søndag og samme pris hvis du vil frem og tilbage samme dag kan findes med Air france og SAS - jeg tror du kan lave den for omkring 1000 - 1400 kr med lidt søgning og jeg synes det er den sikkerhed værd, og rart at se uret i virkeligheden
vh John
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg har sendt og modtaget mange ure gennem tiden og 7, 9, 13 aldrig brændt nallerne endnu hverken med forsvundne ure, ombytning til kopi eller modtaget kopier. Så med lidt omtanke og fornuft går det nok. Største problem bliver at få sendt uret forsikret til Paris. Det er ikke lige let og kan snildt koste det samme som en returbillet med fly.
Vælger du at handle med timeaddict kan du tage det helt roligt. De snyder dig ikke.
/Mads
•