Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Baun sælg alle de der Omega´er og køb et AP i stedet

Du kan jo alligevel kun gå med et ur af gangen, og når du først har haft et 15300 på armen vil dine Omega´er føles som billige Timex ha ha....
Nej spøj til side...Ingen tvivl om at AP´en er noget ganske særligt. Havde forleden guld-modellen, med hvid skive og rem mellem fingrene. Normalt er jeg ikke til guld, men føj hvor var det da lækkert...
/Mads
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Mads....
og somme tider overvejer jeg også at gå efter færre, finere ure...
men, men jeg holder meget af at følge handelen, finde et ur her eller der, som jeg synes er dejligt - eller kan blive det. Som nu det der Seamaster 30 - som går fra at være en skændsel - til at blive en fryd før øjet. Så synes jeg faktisk også det er en fornøjelse at snakke med andre om det, vise frem og måske bytte eller sælge.
Desværre har jeg ikke råd til at lege på den måde med ure til 50 - 100 K stykket, men hvis jeg havde lidt flere penge, ville jeg gerne lege med guld vintage JLC, IWC, VC og den slags - men helt sikkert vintage og helt sikker primært dressure.
vh Baun
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Baun du kan faktisk let finde meget fine vintage AP, JLC og VC guldure i dress kategorien til 15-25 kkr. Jeg ved godt det er 2-3 gange Omega prisen, men du får faktisk rigtig meget for pengene. Ikke mindst nogle vidunderlige værker. Snakker vi high-end dress ure er cal. AP 2003/VC 1003 svær at komme uden om. Den SKAL du have med i samlingen idet det er det vel nok mest benyttede værk fra 60´erne og frem hos AP og VC.
Pokkers jeg tænder mest på sportsure

Der er meget mere for pengene i dress kategorien
/Mads
•