ja og nu røg der en tråd mere.
og det bliver det ved med.

VI orker ikke mere bøvl og bavl, så forstå det dog!!!!

Mikael
Svar
Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke må diskuterer hvad de har lyst til? Hvorfor skal tråde slettes??? Kan de folk der ikke er enige eller ikke gider læse/diskuterer visse emmner bare springe tråden over??
Jeg har læst dette forum en 2-3 år nu ( føste tid som anonym) - derudover læser og deltager jeg i flere udenlandske fora - dette forum er blevet mere og mere sørgeligt at besøge ... Admins ( specilet mr. M. Jones) deltager jo ikke aktivt! - Han blære sig bare lidt - De kommer bare med løftede pegefingre - For fanden det er sørgeligt..mange andre ur-fora fungerer fremragende med selvjustits..Det burde være muligt med plads til forskellige holdninger - tykke -tynder - små og store her i dette lille forum. Admins, Slap lidt af!!...Losen up guys!! Lav dette forum bredt...lad os diskuterer ALLE slags ure og lad der være plads til forskellighed.. Jeg tror kun I kan holde besøgstallet fordi der ikke er et dansk alternativ...ENDNU...

PYHA..sikke en bøvs...Jeg er sku bare så skuffet over at se dette forum topstyret
Svar
Hej

Jeg synes at Morgan deltager flittigt i dette forum, endog med både fornuftige og humoristiske indlæg, iøvrigt har han næstflest indlæg her på forummet, så man ikke just sige at han er passiv.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg synes at Morgan deltager flittigt i dette forum, endog med både fornuftige og humoristiske indlæg, iøvrigt har han næstflest indlæg her på forummet, så man ikke just sige at han er passiv.

MVH Peter

"Niklo" viser sig at være en bruger som vi tidligere har haft problemer med, så han har nu fået det røde kort.

mvh Morgan
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)