Tak til Morten Bekker for god ur ånd.
Vil bare lige takke Morten for kaffen og den tilhørende DVD. Rart når folk her på forumet hjælper hinanden, hvor der hjælpes kan.

Også tak for en god ur snak, uden "fine" fornemmelser. Et ur er et ur og skal bruges. Mærket og årgang spiller ikke en rolle. Det er glæden ved at kunne stå og se på skønheden man har på armen. Så er det lige meget om det hedder Casio fra Bilka, eller Rolex fra Klarlund. Et ur er et ur.

Tak.

Torben, med et smil på læben og bare glad for ure Icon_rolleyes
Svar
Ja det var sku dejlige og få snakke lidt om ure
min kone gider ikke og hører på mig merer
så næste gang du er på øen så skal du da lige sende en mail så skal jeg gi en latte hjemme hos os for da jeg skulle købe ursidste år sage min kone at hun ville ha en Espressomaskiner
så jeg har købt en saeco Royal Icon_e_biggrin
kan kun sige hvis man er til Latte så skal man købe en
det smager sku beder når man selv kværner sine bønner

Submersible Skrev:Vil bare lige takke Morten for kaffen og den tilhørende DVD. Rart når folk her på forumet hjælper hinanden, hvor der hjælpes kan.

Også tak for en god ur snak, uden "fine" fornemmelser. Et ur er et ur og skal bruges. Mærket og årgang spiller ikke en rolle. Det er glæden ved at kunne stå og se på skønheden man har på armen. Så er det lige meget om det hedder Casio fra Bilka, eller Rolex fra Klarlund. Et ur er et ur.

Tak.

Torben, med et smil på læben og bare glad for ure Icon_rolleyes
Svar
DVD og snak fra mig Morten.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Skal ikke noget de næste mange uger, andet end at gå hjemme med datteren min - og selvfølgelig min kone, men mon hun ikke gerne vil have mig lidt ud af huset.

Hun er nemlig meget ur træt.

Torben
Svar
du skriver bare så finder vi sku en dag he he

Submersible Skrev:Skal ikke noget de næste mange uger, andet end at gå hjemme med datteren min - og selvfølgelig min kone, men mon hun ikke gerne vil have mig lidt ud af huset.

Hun er nemlig meget ur træt.

Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)