Tal mig fra det.......
Jeg ville beholde 176 for den er Er i TI som det eneste - og den billigste - så de småpenge, du kunne få for den, er nemme at finde et andet sted.

Jeg er enig med HG - ville mene du har en perfekt samling - omvendt kender jeg godt når lysten har sat ind -

Du kunne også vælge at have 2-3 ure tilbage og så spare lidt sammen til AP - det ville jeg mene var den bedste løsning
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Hej Kim

Jeg ville beholde alle 4 ure og spare sammen til Diveren, den er jo til at få fat i og hvis ROO ikke gjorde dig 'lykkelig' kan jeg ikke se hvordan diveren kan. Fede ure du har - behold dem og spar op Icon_e_wink
Truyen
Its just a watch you can sell again and you can always buy the other watches again or try something different . Its the experience of owning different watches that also learns you a lot about them . People often go through life wishing they had done this or that . I say just do it . It might seem a more sensible choice to buy a VW Golf but you might get only one chance in your life to buy a Porsche . The Porsche will give you memorys for the rest of your life the Golf will not . So if you want the AP just get it . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg synes der er for mange, der siger jeg skal gøre det.
Læste i ikke mit indlæg.......i skal tale mig fra det Icon_e_biggrin1 Icon_e_wink

Den er svær, men jeg prøver at slå koldt vand i blodet og lige lade lidt tid passere, inden jeg tager endelig stilling.

Sidste gang jeg prøvede et AP, måtte jeg jo erkende at jeg ikke kunne slappe rigtigt af med det på.
Simpelthen pga. prisen, som er mange penge for mig.
Dengang indså jeg, at jeg føler mig bedre tilpas med ure i max 30k klassen ifht. at kunne bære dem afslappet.
Jeg brugte også AP'en, men det nagede mig altså lidt Icon_rolleyes

Hvis bare penge ikke var et issue Icon_cool
Svar
Amehlbye Skrev:Jeg ville beholde 176 for den er Er i TI som det eneste - og den billigste
176'eren er ikke den billigste Icon_e_wink

Mener listeprisen er over 35k imod 380'erens 25k
Bare lidt info Icon_e_wink
Svar
Hej Kim

Sælg 3 af dine ure, dem kan du altid få fat i igen !!

AP Diver, er MEGET mere behagelig at bære end din ROO var.

Diveren sidder bare bedre på armen !!

Diveren er super fed !!

Jacob
Svar
Jacob K Skrev:Diveren sidder bare bedre på armen !!
Se, det er interessant.
Jeg følte nemlig aldrig at ROO'en sad voldsomt godt på armen.
Svar
hej kim

lad være.... hvis du har det bedst med ure i 30k klassen som kan bruges uden bekymring...Desuden har du haft AP som ikke helt var toppen hos dig skriver du. så mit råd lad det ligge... du kommer på andre ideer efter lidt tid.. Der kommer klart et andet ur i 30k klassen som du pludselig må prøve..

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Kim, gider du ik vise et billede af den AP og hvad koster sådan en?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Om den sidder godt er vel en personlig betragtning
på mig sidder diveren ganske enkelt elendigt og jeg kan slet ikke se prisen i uret,men sådan er vi jo så forskellige.

Hvis den varmer dig Kim og du kan finde ro i at gå med den samt har den rigtig mave fornemmelse
så syntes jeg da også helt klart at du skal prøve den,inden grund til at tale dig fra det
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)