Svar: 277
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Har set annoncen og syntes at det var en meget speciel beskrivelse.
Årgangen og det hele passer på en DRSD men skiven må være udskiftet ved service. Ellers giver det inegn mening for mig...
Er ideen med annoncen at man skal købe uret og tilføje en doubble-red skive (til 20k vil jeg gætte på)?
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
uden dobbelred skive? go daw do...
Mikael
•
Mikael Lange Skrev:uden dobbelred skive? go daw do...
Mikael
•
omtalte

en doublered i min verden.
Mikael
•
Nemlig. Den annonce er totalt sort.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg mener der står ganske tydeligt hvad du får. SD 1665 kommer sjældent til salg i dag i den stand de forlod fabrikken. Mange har fået udskiftet skiven. Det er et super ur uanset skivens farve. Hvis køber ser en udfordring i at finde en rød skive og det lykkes kan det blive en spændende investering. Annoncen er der absolut ikke noget underligt i. Jeg kender ikke det aktuelle ur så det kan jeg ikke kommentere. Hold jer til saglig kritik!
Mvh
Klaus
•
Svar: 20
Tråde: 2
KlausM Skrev:Jeg mener der står ganske tydeligt hvad du får. SD 1665 kommer sjældent til salg i dag i den stand de forlod fabrikken. Mange har fået udskiftet skiven. Det er et super ur uanset skivens farve. Hvis køber ser en udfordring i at finde en rød skive og det lykkes kan det blive en spændende investering. Annoncen er der absolut ikke noget underligt i. Jeg kender ikke det aktuelle ur så det kan jeg ikke kommentere. Hold jer til saglig kritik!
Mvh
Klaus
Tilslutter mig 100% Klaus M's indlæg vedr. saglig kritik. Til forskel fra omtalte annonce, underbygger i ikke jeres indlæg særlig godt, og på mig virker det mest som usaglig tilsværtning! Hvis det er hvad folk får i hovedet når de sætter deres ure til salg, vil der ikke gå længe før 16610 er det eneste folk gider sætte til salg. Og så bliver her skú for kedeligt!
Med venlig hilsen
Michael Reitzel
•
Svar: 372
Tråde: 10
Modtaget Likes: 45 i 18 svar
Givet Likes: 127
Jeg kan nu også kun tilslutte mig Klaus' og Michaels kritik! Synes annoncen
er meget klar og tydelig!
Serienummeret gør at uret er født som en DRSD og kan som sådan
bringes tilbage dertil, hvis man kan finde en skive der passer!

leJ
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg har også godt bemærket uret og fattede pointen med et DR ur, men med en nyere hvid skive.
Så er det bare ærgerligt at en DR skive koster det den gør

Den ender med at bliver MEGET dyr selv af en DR SD. Men ellers et flot ur.
/Mads
•
bestemt ikke ude i kritik af sælger. han gør utroligt meget ud af at fortælle, hvad man er ude i (så sent som i dag) MEN i min verden er 99% af charmen i en DRSD skiven. prisen på 78k, med en uinteressant skive må være op til folk selv. Men kan man skaffe en flot DR skive har vi vel et ur der er mindst 120-130k værd i den stand. (prisen var vel kun 55-60k for et par år siden for en DRSD eller hur Mads?)
undskylder hermed....(jeg var ude efter bolden og ikke manden..)
Mikael
•