05-11-2006, 03:46 PM
|
Højre - venstre
|
|
05-11-2006, 07:53 PM
Hej
Bestemt ikke!!! Der er mange der mener at det er mere behageligt, da kronebeskytteren ikke generer håndleddet (det er især på de store 47mm det kan være et problem). Jeg har lige købt et Pam00000 (Logo) 44mm, men jeg føler ikke at det er et problem: ![]() ![]() Bær det som DU føler er rigtigt (jeg syntes ikke at det vil se dumt eller nørdet ud mvh Henrik
05-11-2006, 08:48 PM
Jeg bruger mit panerai på højre hånd. Og de ure jeg har haft før har også alle siddet på højre hånd, så køb det ur der tiltaler dig og bær det som du har lyst til.
Mvh. LJK
08-11-2006, 11:46 AM
Når jeg bruger de originale Panerai remme, benytter jeg ofte højre arm, da remmene sidder bedre der.
Men når jeg bruger uoriginale remme, sidder de ofte godt på venstre arm. Dette skyldes nok at, der er lidt forskel på højre og venstre arm, sådan er det hos mig. Men ellers prøv at besøge Klarlund og prøv dig frem. Har de ikke et destro, så få dem til at vende remmen, så du kan prøve at få en fornemmelse af, om det er nørdet eller føles forkert. Håber du kan bruge svarene. Torben
08-11-2006, 04:27 PM
...vende remmen? kan man ikke bare tage uret omvendt på - men det er måske det du mener...?
09-11-2006, 03:14 AM
Hej
Nu er vi vist kommet over i pettitesseafdelingen, man kan jo bare vende uret om det er næsten det samme, med undtagelse af nogle få millimeter hvor spændet sidder lidt mere til den anden side, men man kan sagtens få fornemmelsen af en Destro bare ved at vende dit ur omvendt. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)