01-11-2006, 12:03 AM
|
En frø kom forbi
|
|
01-11-2006, 09:26 AM
Quack!
01-11-2006, 11:00 AM
Lækkert Mikael. Så fik du købt en...
Det luner i en kold tid, når der kommer nye ure ind ad døren. Jeg har lige fået mit 1655 tilbage fra service. Super flot i kassen, men lynetten kunne ikke reddes og de ville beholde den originale, hvis den skulle udskiftes med en replacement Nyeste investering er et red Sub fra 1969 med den sjældne 200m/660ft skive. Så mangler jeg bare lige et dobble red SD og en hvidskivet Newman Daytona Meeen livet er andet end Rolex, og der findes masser af andre spændende ure der trækker. Desværre kan man ikke købe efter lyst /Mads
01-11-2006, 11:26 AM
Hej Mikael,
Tillykke med den lille nye. Det er et virkelig dejligt ur. Var til middag med en i lørdags der også lige havde fået en LV'er. Han havde fået at vide af Klarlund at han skulle vente 3 år på at få et, men efter 7 måneder ringede de og sagde at de havde et til ham.. Var det ikke også noget med at du havde savnet en sub i flere år? Fantastisk samling du har, mads! Er især misundelig på din Freccione/Steve McQueen. Det må godt nok have været en god investering de sidste år. Og det samme gælder din 16660'er.. Ved hvad istorien er bag at mange er gået over til at kalde Freccione for Steve Mcqueen (udover at vores allesammens filmhelt vel har haft uret på et tidspunkt)? Mvh Peter
01-11-2006, 11:59 AM
Som du selv pointerer skyldes det at Steve McQueen har haft et. Men det var kun som privat person. Det optræder ikke i nogen af hans film. Han har iøvrigt båret et Sub i et par film, samt selvfølgelig et Heuer Monaco i filmen "Le Mans". At han bar dette Heuer i filmen skyldtes faktisk at film holdet tog hele det oprindelige Gulf team udstyr med i filmen. Den schweiziske Gulf kører Jo Siffert var dengang Heuer ambassadør, så derfor blev McQueen udstyret med Heuer Monaco uret. Sjovt som en lille detalje kan føre til så meget urhistorie....
/Mads
01-11-2006, 01:21 PM
skulle koste ca. 30k for en F-serie hos min mand i Singapore, så jeg kunne ligeså godt betale et par stykker mere og få en Z her i Dk.
De ved sgu godt hvad de vil have for den out-there. men igen det er for dyrt, men det er et lækkert ur... Mikael
02-11-2006, 02:42 PM
Nååå Yeo?
Mvh |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)