info om oyster perpural datejust
har mulighed for at kunne købe sådan et det er fra 08 købt i udlandet, har sort skive. stållænke. ingen box eller papir ( men indstillet på at få tjekket ved urmager eller lign)og også skrive kvittering med navn adr osv.der er lidt småridser rundt på det.
jeg er i tvivl om hvad det må koste .?
om det kun fås i 40 mm (han mener det er 42)
hvem på fyn kan se om det er ægte ? ( er der evt en herfra der føler sig sikker nok til det ?)
på forhånd tak for svar.
Svar
Jeg er ikke inde i priserne på det ur, men husk - det skal være MEGET billigt.
Det mangler tilbehør og det har brugsspor, som du nævner.
Begge dele noget der besværliggør et evt. videresalg meget og sænker prisen voldsomt.

Det er altså meget op af bakke med et så nyt ur, uden tilbehør og brugspor.

Mon ikke A.M. Berg i Odense kan hjælpe med en verificering, hvis man ringer og spørger pænt Icon_e_wink

Og mon ikke andre der er mere inde i prisniveauet, kommer på banen senere?

Sendt via Tapatalk
Svar
Unless you are saving over 10000 without B&P i would leave it alone. It is just not worth buying a watch that new without B&P . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
A.M. Berg lukkede 31. august 2011 for aldrig at åbne igen.
Svar
tja men det er jo svært at vide om jeg sparer 10000 kr , synes ikke jeg kan finde prisniveauet.
Svar
I 08 er modellens str 36 mm!...dvs datejust er 36 mm og den nye datejust II er 40 mm...

Check ellers priserne på chrono24.com og skriv ref nr ind i søgebjælken.

God jagt Icon_hello

Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
tak for info , hvis den kun er 36 mm er det ikke det ur jeg skal ha. jeg må lede videre.
Svar
khbk Skrev:A.M. Berg lukkede 31. august 2011 for aldrig at åbne igen.
Icon_flov Icon_flov Icon_flov
Svar
stig01 Skrev:Check ellers priserne på chrono24.com og skriv ref nr ind i søgebjælken.
Selvfølgelig......Chrono24.com er en god indikation af prisniveauet.
Jeg bruger den selv meget, men synes at priserne derinde ligger generelt til den høje side.

Men en fin ledetråd er det helt sikkert.
Svar
khbk Skrev:A.M. Berg lukkede 31. august 2011 for aldrig at åbne igen.
.... men så er det godt at Ragnar ligger lige rundt om hjørnet i forhold til, hvor A.M.Berg lå - de burde også kunne klare opgaven :-)
MVH Jesper
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)