Perfekt dykkerur på DBA =;)
#1
Det er yderst sjældent med en sådan fin beskrivelse af et dykkerur..... og så til de penge..... et sjældent fund Icon_e_wink

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.as...d=45930705
Mvh
Guru13

____________________________________________________
"En mand med ét ur ved,
hvad klokken er.
En mand med to ure,
kan aldrig være sikker."
Svar
#2
Som der står:

fint vandtæt dykkerur med sådan en til at stille tiden til under vandet så du kan se hvor meget luft du har tilbage
I Citizen til kun 18000 brugt - og der er vel ingen der vil nægte at det er super når et dykkerur ligefrem er vandtæt. Nå alle kan jo formulere sig fjollet, mig selv inkl. men der knagme mange faldgrupper i DBA og ved mange auktioner, og vi falder jo nok mest over urene, men antikviteter og kunst - uha hvis man ikke ved hvad man gør
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Han aner nok ikke det store om ure, og tror hans ur er noget ganske særligt Icon_rolleyes Iøvrigt typisk for mange uden forstand på ure. De tror deres arvestykker og brugte ure er en mio. værd.

Får jævnligt henvendelser fra folk, som vil sælge deres gl. Omega´er, Newton & Sons, osv. De bliver ofte fornærmet, når man siger at deres ure ikke er noget værd. Det er bagsiden ved internettet, hvor folk selv forsøger at vurdere deres ting.

Senest blev jeg tilbudt et arvestykke i form af et Speedmaster Moon fra 1974, i brugt, men ok stand. Gutten havde søgt lidt på nettet og fundet et par flotte komplette Pre-moons med cal. 321 til ca. 20 kkr. I og med hans ur var nyere, mente han at hans ur burde koste 22-23 kkr. Men jeg kunne få det for 19 kkr. i en hurtig handel Icon_e_surprised

Jeg kom med et mere realistisk bud med argumenter for hvorfor det ikke burde koste mere. Jeg modtog en sviner-mail, hvor jeg blev overfuset på det groveste. DBA er ikke for sarte sjæle og lidt "det vilde vesten" når det kommer til ur-handler.

Andre der kender til tilsvarende oplevelser?

Mads Gjødesen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)