Biler....
Uhahah, jeg så en tråd med biler og tænkte jeg må jeg hellere deltage, men efter at have læst om de biler i har kørt så tror jeg at jeg dropper det. Icon_e_smile

Og ehh, Morgan Jones er det dig der ham inde i Jeremy Clarkson? :S
Svar
Maverick Skrev:Uhahah, jeg så en tråd med biler og tænkte jeg må jeg hellere deltage, men efter at have læst om de biler i har kørt så tror jeg at jeg dropper det. Icon_e_smile

Og ehh, Morgan Jones er det dig der ham inde i Jeremy Clarkson? :S

morgan = the stig
Svar
De ville desværre ikke skrive flere op til Bugatti Veyron, så jeg må nøjes med min Audi.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:De ville desværre ikke skrive flere op til Bugatti Veyron, så jeg må nøjes med min Audi.

MVH Peter

Der er stadig en 10-15 ledige veyron pladser på listen i USA ?

M
Svar
Hvad med en 2cv.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hvad med en 2cv.

MVH Peter
Icon_cool Icon_cool
Svar
peter Skrev:Hvad med en 2cv.

MVH Peter

hva så, peter! skal vi så handle?
Svar
Lilla ble, rundebriller, kantsyet sko og så 2cv Icon_cool

Så får alle de andre boremaskiner altså kamp tll stregen

Claus Larsen

ps: jeg mangler en nøgle til at trække mit skibsur med
Svar
Da jeg var i erhverspraktik i 9. klasse hos volvo, var jeg med en mekaniker ude at prøvekøre en 240 turbo (ja det er mange år siden) - jeg sad med hvide knoer mens han kørte 180 på motorvejen... den kommer jeg ikke til at slå slå - totalt uansvarligt! På bane og lukkede anlæg er det ok men på offentlig vej med en praktikant ved siden af - ikke smart mester!
Svar
@Peter V...Ja sådan ser man jo forskelligt på tingene. 180km/t ud af en motorvej er der ingen ben i, ej heller uforsvarligt efter min mening hvis der er plads til det.
Jeg synes det er mere uforsvarligt at kører 80km/t når man kommer til sammenfletningen efter en tilkørsel til motorvejen, det er godt nok svært at flette med dem der kører 110km/t
Eller at sidde med skyklapper på i midtersporet med 100-110km/t forbi det er nemere at ligge der end at skifte bane når der kommer en lastbil.
Nå det var ikke det tråden gik ud på.

Det er satme nogen fede biler flere af jer har prøvet og jeg ville meget gerne betale et eller andet for en tur i dem, men absolut kun bag rattet. Passagersædet ville jeg kun takke ja til hvis det var gratis.

En ting jeg ikke forstår er at folk køber disse DYRE superbiler, men når man ser på km tælleren viser den tydeligt at bilene sjællent bliver brugt.
Havde jeg råd til en Carrera GT eller lignende ville jeg bruge den til at kører på arbejde i når vejret var til det.....
En anden ting, mange bruger ikke superbilernes potientiale og det forstår jeg egentlig godt, hvem har lyst til at presse bilen til det yderste for det koster trodsalt en del mere at smide den i autoværnet end når jeg smider min samme sted Icon_e_smile
Det samme kan gøre sig gældende på en bane hvor ejerne lufter deres biler, på langsiden trækker de fra pga hestene, men i svingene så de passe lidt mere på end os andre Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)