Svar: 3
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Forum,
Jeg har lige købt et Bulgari ur i Bulgari-butikken i London. Da jeg kommer tilbage til København opdager jeg at der er en fejl i ur'et. (Et hak i kanten). Vildt ærgeligt, men med god Bulgari-service er der ikke noget problem. Jeg skal bare sende uret til dem og så sender de mig et nyt.
Min tanke er bare: når de sender mig et nyt ur, risikerer jeg så at skulle betale moms/told/import-afgift af det?
PFT,
David
•
Svar: 153
Tråde: 5
dabstar Skrev:Hej Forum,
Jeg har lige købt et Bulgari ur i Bulgari-butikken i London. Da jeg kommer tilbage til København opdager jeg at der er en fejl i ur'et. (Et hak i kanten). Vildt ærgeligt, men med god Bulgari-service er der ikke noget problem. Jeg skal bare sende uret til dem og så sender de mig et nyt.
Min tanke er bare: når de sender mig et nyt ur, risikerer jeg så at skulle betale moms/told/import-afgift af det?
PFT,
David
Det kommer jo helt an på, hvor de sender uret fra. Hvis de sender det fra EU er der ingen problemer.
•
De sender det fra Butikken i London. Lækkert at høre at jeg ikke behøver bekymre mig om det...
Er der nogen der har gode råd med hensyn til forsendelse af uret? Skal jeg sende det med æske etc eller bare uret løst i en "luft-boble"-kuvert? Jeg regner med at sende det med FedEx, UPS eller lign...
David
•
Svar: 34
Tråde: 5
For god ordens skyld, send æske og garanti bevis med retur.
M.V.H
Nicolai
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Send ALTID, ure og lign. i slagfast kasse med foring!!
Foringen kan f.eks. være bobleplast...
•
Hej Alle,
Jeg har nu haft mit ur sent til Bulgari og de har byttet det. Ingen problemer der.
Men det ur de har sendt mig har to synlige støvkorn under glasset. Et sidder på selve skiven og et sidder på undersiden af glasset.
Er dette normalt/acceptabelt?? Jeg kan næsten ikke overskue at skulle sende uret frem og tilbage endnu engang, men på den anden side er jeg jo ikke helt tilfreds...
Kan jeg evt. få Ole Mathiesen (Aut. Forhandler i DK) til at åbne det og blæse støvet væk?
David
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
... Gå ind til Ole Mathiesen, og få dem fjernet!
Og når de nu er aut. så kan der jo ikek ske noget, som ødelægger garantien!
•