Omega Seamaster 60
Som sagt på FB et fantastisk flot ur, og et afvde sjældnere omega vintage dykkere.

Mht priserne så tror jeg du har givet lige markedsprisen, de priser der skrives om på chrono24 er jo de rene fantasipriser, som altid på chrono24 fristes man til at sige.

Jeg købte mt hos Bo Mølbak for 5000 og det var stort set som NOS, ingen hak i kassen, solgte det for samme pris, hvilket i min optik er prisen for en 37 mm diver. Men jeg har det jo også svært med opskruede priser Icon_e_biggrin Du skal nok holdepengene hjemme, men kommer ikke til at spinde guld tror jeg.
Svar
Dem på Chrono24 bliver sikkert ikke solgt til de priser. Det var et ur jeg ønskede mig og ikke et der umiddelbart skal sælges igen, så jeg har det fint med det jeg har givet. Det er sikkert rigtigt at det nogenlunde er markedsprisen, da jeg var ved at overtale en anden i DK til at sælge et magen til og have ville have ca. 500 kr. mere. Nu er prisen ikke det afgørende for mig selvom jeg gerne gør en god handel. Ham jeg købte af havde givet kr. 1.600 mere for den for 2 år siden, så han synes jeg havde gjort en god handel Icon_e_smile

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)